Citat:
Ursprungligen postat av
Minnimus
Foreløpig så tror jeg at politiet har mer enn vi vet. Også mer enn advokatene og retten vet. Fordi de kan holde det klausulerte materialet utenom, gitt at det ikke er ferdigetterforsket. Etterforskningsskritt som ikke er avsluttet og skrevet rapport trenger ikke framlegges.
Jeg tror og håper at det finnes mer i det klausulerte materialet. Grunnen til at politiet ikke vil "oute" det ennå er fordi de ikke er klare til å få tatt ligaen som har bistått.[b]
Helt enig i dette. Jeg håper og tror også.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rhingariki
Jeg vil anta at biologiske spor etter kvelning betyr urin og/eller avføring. Og at gjerningspersonen(e) har kledd av henne buksen pga dette, for å unngå søl i rømningsbilen. Tragisk hypotese, men 😪
Jeg er ikke overbevist at hun har blitt drept i huset om dette er alt de har å basere det på. Jeg tenker at hun kan ha blitt ordentlig redd fordi hun muligens hadde en mistanke om at mannen hennes kunne finne på noe slikt, og at hensikten da ikke ville være kidnapping. OM hun hadde fått snusen i noe som TH ønsket å holde hemmelig, og om dette var Wiborg-saken og han hadde noe å gjøre med det, ville det ikke være vanskelig for henne å skjønne tegningen når fremmede mennesker kommer og skal ha henne ut av huset.
Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
Har du en teori om hvorfor det bare var disse to som ble nevnt i trusselbrevet?
Jeg tror det var en trussel fra TH fordi hun er den som han er redd for at kan komme til å snakke.
Citat:
Ursprungligen postat av
allegrageller
Fattar bara inte varför han inte åkte på hytta och hjälpte henne falla ned från ett berg? Det hade varit enklare.
Fordi han hadde blitt mistenkt direkt.