2020-06-11, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Haggan och kåtkärringen Sahlin har tydligen rullats ut i medströmsmedierna med anledning av att Palme-utredningen lagts ner. SVT, SR och TV4 har haft intervjuer med henne. Säkert andra också.

Nog börjar det se ut som att de försöker rehabilitera henne i offentligheten efter att det varit tyst om henne ett tag. Väntar ett hyfsat jobb inom sosseindustrin eller "folkrörelsen" inom något år eller två? Sahlin är som en äcklig kackerlacka. Överlever allt och kommer igen, gång på gång. Riktigt deprimerande.

Haha
-- Javisst är det så hon behöver nya friska miljoner att sätta sprätt på, ju...
Nya bedrägerier och nytryckta kreditkort, förstås, vad annars...
Sahlin är förmodligen en människa som får en kick av att spendera andras pengar, typ
Äh det ser ut som att kleptokratin, dvs sossarna, verkligen vill sänka sitt skepp för gott denna gången ?
Som vars besättning bara består av kleptokretiner...
Bara att borra ett jättehål i skrovet, så sjunker S som en sten....

Det är dags för superadvokaten Claes Borgström att klättra upp ur sin grav, skaka av sig dammet och prästens förlåtande ord, och agera Djävulens advokat och försvara kleptokraten Sahlin ännu en gång ?
Något bättre försvar lär inte uppbringas kantänka, typ...
Senast redigerad av AnalAnalfabeten 2020-06-11 kl. 23:40.
Citera
2020-06-11, 23:18
Medlem
Bacchus94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Hur kommer det gå för MS och hennes familj nu när hennes dotters hotell riskera att gå i konkurs? Hotellet där hon typ jobbar som städerska?

https://www.expressen.se/tv/nyheter/coronaviruset/foretagarens-hjartskarande-video-fritt-fall

Klarade hon av jobbet som städerska eller fuskade hon där också?
Citera
2020-06-11, 23:30
Medlem
Citat:
Haggan och kåtkärringen Sahlin har tydligen rullats ut i medströmsmedierna med anledning av att Palme-utredningen lagts ner. SVT, SR och TV4 har haft intervjuer med henne. Säkert andra också.

Nog börjar det se ut som att de försöker rehabilitera henne i offentligheten efter att det varit tyst om henne ett tag. Väntar ett hyfsat jobb inom sosseindustrin eller "folkrörelsen" inom något år eller två? Sahlin är som en äcklig kackerlacka. Överlever allt och kommer igen, gång på gång. Riktigt deprimerande.

Mona Sahlin, en äcklig kackerlacka. Väldigt träffande!

Även jag förundrades över att se hur varmt hon välkomnades att uttala sig om Palme på SVT. Samt hörde hon ska få Sommarprata på den allt mer äckliga radiokanalen P1.

Vad kommer härnäst? Fredrik Reinfeldt som leder tittarna in på det nya året på svts sändning på nyårsafton???
Citera
2020-06-11, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efedrinkungen
Såssarna upphör aldrig att förvåna, hon är säkert välkommen tillbaka.
Allting glömt.... Snart i Agenda på söndagar så kommer Mååna säkert
få lite plats att visa upp sig. Ämnet är inte så viktigt. Jeansjacka och jeanskjol
sen kör vi som på den gamla goda tiden.
Efter 40 år inom sossarna har Mona antagligen skit på samtliga viktiga sossespelare. F-n att hon tänker ta smällen ensam. Då blir det en roman .....
Citera
2020-06-11, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven
Hon ska få börja med att sommarprata. Tillhör de utvalda tillsammans med bland andra Greta Trulberg och Tegnell plus ett antal med utländsk bakgrund och kända PK-människor.

Statsmedia hjälper de sina.
Det sommarpratet bör lyssnas på. Kan bli en Alice Bah-Kunke ...........
Citera
2020-06-11, 23:53
Medlem
Merdives avatar
Citat:

Här i Sverige är hon körd, det inser nog till och med Sossarna. Ett glassigt smörjobb inom EU eller FN känns i så fall troligare, eller möjligen ambassadör.
Citera
2020-06-12, 00:48
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bacchus94
Klarade hon av jobbet som städerska eller fuskade hon där också?
Jag kan se framför mig hur hon mest stod i någon dörröppning och rökte.
Citera
2020-06-12, 01:15
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merdive
Här i Sverige är hon körd, det inser nog till och med Sossarna. Ett glassigt smörjobb inom EU eller FN känns i så fall troligare, eller möjligen ambassadör.

Pratar hon utrikiska eller är hon utelämnad till sitt vidriga södertugg á la Hoa-Hoa?

Om nu Löfven tänker lyfta in henne i partivärmen igen så hoppas jag att han skickar henne på en sminkkurs så vi slipper hennes svartsminkade goth-look med Roxette-frisyr. Då kan de passa på och skicka med Magdalena Andersson på samma kurs, hennes bleka bakfyllenuna skulle behöva färgläggas lite så hon inte ser så konstant sjösjuk ut.
Citera
2020-06-12, 02:03
Medlem
Merdives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Pratar hon utrikiska eller är hon utelämnad till sitt vidriga södertugg á la Hoa-Hoa?

Hmm, ja, det vore kanske ett potentiellt problem. Möjligen är det rentav orsaken till att Mona inte redan bor på Manhattan. Men att Sossarna skulle försöka återlansera henne på hemmaplan betraktar jag ändå som osannolikt, till och med de måste helt enkelt inse hur dåraktigt detta vore. Jag tror vi kommer slippa Mona framöver.
Citera
2020-06-12, 02:26
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merdive
Hmm, ja, det vore kanske ett potentiellt problem. Möjligen är det rentav orsaken till att Mona inte redan bor på Manhattan. Men att Sossarna skulle försöka återlansera henne på hemmaplan betraktar jag ändå som osannolikt, till och med de måste helt enkelt inse hur dåraktigt detta vore. Jag tror vi kommer slippa Mona framöver.

Jag är inte lika säker på det, nu måste de snart trolla fram en kvinnlig statsministerkandidat ur rockärmen och då hamnar de, hur de än försöker trixa till det, vid Mona Sahlin. De andra kvinnorna är antingen alldeles för slätstrukna och intetsägande likt Magdalena Andersson och Ann Linde eller så är de kliniskt bindgalna som Veronica Palm och Annica Strandhäll.

Så då gräver de upp Mona igen och försöker bortse från att hon har lite lik (ett helt fullbelagt bårhus) i lasten.
Citera
2020-06-12, 02:36
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Jag är inte lika säker på det, nu måste de snart trolla fram en kvinnlig statsministerkandidat ur rockärmen och då hamnar de, hur de än försöker trixa till det, vid Mona Sahlin. De andra kvinnorna är antingen alldeles för slätstrukna och intetsägande likt Magdalena Andersson och Ann Linde eller så är de kliniskt bindgalna som Veronica Palm och Annica Strandhäll.

Magdalena vill, enligt uppgift, inte vara en statsministerkandidat. De har frågat henne och hon har sagt nej med andra ord. Veronica Palm och Annica Strandhäll har aldrig varit på tapeten internt. Ann Linde vet jag inget om.

Mona igen? Nej, det tror jag inte även om Mona själv drömmer om det. Löfven blev det för att höger/vänster-sidan i sossarna inte kunde komma överens och han lär fortsätta vara sossarnas statsministerkandidat i nästa val såvida inte en joker kommer in i leken.
Citera
2020-06-12, 08:39
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Magdalena vill, enligt uppgift, inte vara en statsministerkandidat. De har frågat henne och hon har sagt nej med andra ord. Veronica Palm och Annica Strandhäll har aldrig varit på tapeten internt. Ann Linde vet jag inget om.

Mona igen? Nej, det tror jag inte även om Mona själv drömmer om det. Löfven blev det för att höger/vänster-sidan i sossarna inte kunde komma överens och han lär fortsätta vara sossarnas statsministerkandidat i nästa val såvida inte en joker kommer in i leken.

Sossarna är så illa tvungna att plocka fram en kvinna som nästa partiledare och statsministerkandidat, det är ett faktum. Eftersom återväxten i det där sorgliga partiet är väldigt dålig generellt och särdeles usel när det kommer till just kvinnor med socialdemokratiska värderingar och huvudet ordentligt påskruvat så kommer de rota fram vad de har i gömmorna - Monas klavertramp är i princip glömda nu, sossar har en väldigt förlåtande attityd mot sossar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in