Citat:
Ursprungligen postat av
enough-is-enough
Ljuger jag? Langa fram citatet från andra förhöret att mördaren väntat i flera minuter. Lycka till. Jag läste förhöret precis nu. "... nu efteråt så uppfattar jag det som att han måste stått och väntat". "Jag är inte säker på den uppgiften..."
”jag står ju alltså på andra sidan Sveavägen, jag hade precis vänt bilen, och det här rör sig om minuter.”
Problemet för er gravskändare är att era lögner är mycket lätta att kolla upp. Allt finns ju ute. Igår försökte du precis som Sveriges nya Lambertz att ljuga om att ingen någonsin någonsin sett
Engström på Tunnelgatan och nu detta.
Hur blir det Engström att IM har ”uppfattat” det som att GM har väntat?
Citat:
IM sitter och tittar då och då mot mordplatsen, det säger han själv, han tittar inte hela tiden. AB var vid bankomaten 20 m från Dekorima, han vankade utanför bankomaten.
Alltså inte vid ”kåken” eller ”skyltfönstret” vid hörnet Sveavägen/Tunnelgatan. Hade det varit ”bankomaten 20 meter ifrån Dekorima” hade IM högst sannolikt sagt det. Ert tunnelseende är lite lätt sjukligt faktiskt så sluta upp med att sabotera vuxna samtal.
Citat:
Då är det rimligt att tro den han sett vanka är AB.
Nej, det är inte rimligt att tro det alls. Det rimliga är faktiskt att tro att det är mördaren.