Citat:
Ursprungligen postat av
Krakem
Läs då hellre ”Nationens fiende”. Författaren Lars Larsson var före att utpeka SE även om han hade den goda stilen att inte peka ut honom direkt.
Ogillar att detta verk har hamnat i skymundan av bondfångaren Thomas Pettersson.
Det som utmärker de här SE teoretikerna är att de aldrig tar hjälp av kunskapare. Själv har jag t ex varit inne på att undersöka SE grundligt inte nödvändigtvis som ensamagerande utan snarare som agerande med t ex SB:grupper, VG mfl och till och med Väkterskans Palmehatande fader.
Ju djupare jag grävde desto mer fann jag att det fanns myter kring denne man som hade en mycket stor förkärlek att ljuga sig bättre än han var på ett nästan komiskt sätt. Hur man än vände på det kunde man inte se det som möjligt att han genomfört det vare sig ensam eller i maskopi med någon.
Misstaget de som skrivit om spåret gjort är att de nekat hjälp från mera pålästa. T ex har man ratat hjälp av Wall. Svårt att förstå meningen med det. Vi är många som delat information genom åren. Inte minst då det förekommit otaliga försök att desinformera på mycket luriga sätt.
När det gäller Filterspåret tror jag inte jag var fel ute när jag sa att intresset för WT och då framför allt Barbrogruppsspåren innebär att Palmes verkliga mördare eller andra som inte vill ha vissa resultat aktivt kan ha desinformerat på samma sätt man gjorde länge med CP-spåret i syfte att i Svenska folkets medvetande inpränta spåret. På vägen kanske man matade dem med falska förhoppningar. Man trodde att opinionen vänt med det slog tillbaka i fejan på dem. Dess bättre! Nu är byxorna nere vid anklarna!