2020-06-10, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FormlessWhirpool
Om jag tror att jag har hittat en tråd och inlägg från GM på ett annat forum än Flashback, kan jag länka det här då eller går det emot reglerna? Läste att någon var intresserad av det men kan inte hitta inlägget på fb just nu.

Det lät ju spännande om inte annat. Det borde du väl få länka, eller?
Citera
2020-06-10, 13:47
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Som någon annan redan varit inne på, han behövde tryggheten i form av föräldrar, kända kvarter etc. Kanske soc, psykvård och så vidare. Maken till anonym människa alltså..

För att citera mig själv :

Helt enkelt för att MGM har en etablerad kontakt med social, psykiatrin och vill vara nära sin familj.
Sen är det ju så att om man går på socialen för att få pengar så är det ju inte bara att flytta till en annan kommun och fortsätta att göra det. Jag tror dessa är anledningarna till att MGM stannat i Linköping.
Citera
2020-06-10, 13:49
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Oj oj. Han blev kallad på förhör i mitten på Januari, dök inte upp. Detta efter tipset från Gotland.

Ja och det innebär väl egentligen att den tipsaren ska ha en belöningen eller??
Citera
2020-06-10, 13:50
Medlem
Attans, mitt fel. Såg nu att namnet på personen som utgav sig på forumet inte stämmer helt överrens med GM. Men jag fortsätter leta och återkommer ifall något dyker upp.

Edit: Min svenska är katastrofal då jag precis kommit tillbaka från att bott i USA många år. Utgav är nog inte korrekt ordval här.
Senast redigerad av FormlessWhirpool 2020-06-10 kl. 13:56.
Citera
2020-06-10, 13:51
Medlem
MeMajks avatar
Sicken jävla seg, amatörliknande presskonferens
någon som vet vart det kommer en sammanfattning med substans i stället för detta pladder
Citera
2020-06-10, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FormlessWhirpool
Om jag tror att jag har hittat en tråd och inlägg från GM på ett annat forum än Flashback, kan jag länka det här då eller går det emot reglerna? Läste att någon var intresserad av det men kan inte hitta inlägget på fb just nu.
Om du visar på att någon användare på Fb är Daniel örjan Nyqist så är det ett brott regel 1.06. - användarnas rätt till anonymitet. Vilket moderator "intermittentexplosivitet" varnar för vid varje ny post.
Citera
2020-06-10, 13:53
Medlem
henkesss avatar
Kan tycka dom överhypar Polisens arbete rejält. Utan släktforskningen så hade det här blivit ytterligare ett fiasko.
Citera
2020-06-10, 13:54
Medlem
vallpojkens avatar
Väldigt nyfiken på förklaringen
Citera
2020-06-10, 13:55
Medlem
missismisters avatar
SISTA GÅNGEN JAG FRÅGAR:

Behöver veta:

* Vilken högstadieskola gick han på?

* Exakt vilka år gick han på Folkunga (alltså linje och år)?

* NÄR bytte han skola, och då till vilken skola och linje?

Jag har både högstadie kataloger och gymnasiekatalog och är samma årgång som han.

Jag vet att han gick i Sturefors i mellanstadiet, men var började han sen ?

Letat igenom allt som en galning..
Citera
Medlem
f30malmos avatar
Den 13/1 2020 kom tips in om honom till polisen. Någon som funnits i tråden som tipsat kanske?
Citera
Medlem
Dom fick ett tips om.den den misstänkte skickade kallelse till honom den 13 januari. Han uteblev. Ren jävla tur att han inte gick och tog livet av sig dom killen gjorde som dödade en äldte kvinna i surahammar om jag inte minns fel.

MEN VEM GAV TIPSET i JANUARI???
Citera
2020-06-10, 13:56
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Kan tycka dom överhypar Polisens arbete rejält. Utan släktforskningen så hade det här blivit ytterligare ett fiasko.

Ja eller snarare tips de fick i Januari !! Det måste varit avgörande också för dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in