2020-06-10, 11:27
Medlem
John.Walkers avatar
Experten på svt sågar presentationen och att ingen bevisning presenteras alls
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Undrar om det blir något liknande "Making a murderer" av detta...?

Hoppas det. Det är ju om något en ännu större rättsskandal än när CP blev åtalad. Han kunde ju försvara sig i alla fall. Den här cirkusen måste ogiltigförklaras, en ursäkt ges till Stigs anhöriga och sedan måste utredningen öppnas igen. Hoppas även en anmälan om förtal inkommer. (Säger inte till 100% att Stig inte gjorde det men går lika bra att peka ut någon annan på lika starka grunder)
Citera
Medlem
Uteliggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
P1 dokumentär "Har lämnat mötet tyxdligen". Aldrig. De har gjort många och bra dokumentärer och har relevanta frågor. Kanske alldeles för relevanta frågor tydligen.

Censur, naturligtvis... Allt sändes ju live
Citera
Medlem
anuspontens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
de borde väl också gett någon form av motivering till varför jeppson inte kunde vara mördaren.
Ingenting tyder på att Jeppsson var "löparen". Han har inte heller varit synlig framme vid korsningen sveavägen/tunnelgatan.
Citera
2020-06-10, 11:28
Medlem
over9ks avatar
"Min källa hade fel.
Jag beklagar det. Men i intervjun sa jag också att jag inte visste. Det var jag tydlig med i varje intervju. Det var en uppgift och jag svarade när en fråga ställdes.
Märkligt att åklagaren inte har någonting mer än det
@magasinetfilter
presenterade redan 2018"
https://twitter.com/DSuhonen

Haha vilken skojare!
Citera
Medlem
Madagascars avatar
Man får en känsla av melodifestivalen när frågorna går runt omkring i världen på länk.

Har vi fått svar på frågan varför utredarna nyligen var i sydafrika och vad som kom fram då?
Senast redigerad av Madagascar 2020-06-10 kl. 11:30.
Citera
Medlem
Silltunnas avatar
Skönt att få ett avslut på mysteriet. Nu tackar vi polisen för ett snabbt och effektivt arbete, och vänder blad.
Citera
Medlem
andersaanderssonas avatar
Sammanfattning.

Det måste vara SE eftersom det inte går att komma runt honom.

Skrämmande.
Citera
Medlem
Människor hatar slump.

Men faktum är att slumpen spelar stor roll, i detta fall förmodligen flera gånger (varför mörda + varför prata med media) och därför råkade det bli ett svårlöst fall.

Det är nog bara att hantera det. Jag kan definitivt se att det är vad som faktiskt hänt.
Citera
Medlem
nobbenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Han gick ju runt det faktumet med att påstå att det behövde inte varit mördaren hon såg. Hon vände sig bara om såg en person. Men mördaren skulle redan ha kunnat lämna platsen. Verkar som mycket sådant. Man lägger om för att det ska passa in på Stig.
Också häpnadsväckande - så det skulle ha varit Skandiamannens vapendragare - alltså var kan jag avsäga mig mitt svenska medborgarskap hellre statslös än svensk börjar alltmer bli ett alternativ bara det ginge
Citera
Medlem
Stones avatar
Jag känner bara ilska. Corona, upplopp i USA och nu Olof Palmes mördare är häljt i ett evigt dunkel. Fan vilka fyra månader.
Citera
Medlem
Yaroshenkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Vi på Flashback ska hjälpa anhöriga att stämma svenska staten för förtal av avliden.
Men vi tror ju det var Skandiamannen, (FB) Dags att bestämma sig, vem tror du mördade Palme?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in