2020-06-10, 11:20
Medlem
ZenoElias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
"Gilla läget"

Årets citat
Citera
Medlem
brajzillas avatar
Hahaha fy fan så patetiskt! inte ett jävla tekniskt bevis framställdes... precis som jag visste, det handlar väl i grund och botten om att man inte vill slösa mer pengar på den här skiten förmodligen.
Citera
Medlem
Companitripps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muck12
Vilket fullständigt magplask. KP har visat stort självförtroende och signalerat med säkerhet att de har lösningen och sedan presenteras gammal skåpmat och verkligen 0 nyheter inför hela världen.

Otroligt pinsamt.

Lite större ödmjukhet hade ju inte skadat istället för att skapa kanske århundradets hype vad gäller utredningar.

Håller med till 100% och lite till...
Vilken besvikelse de luxe...finns ju absolut ingenting.
Och sossetänkaren D.S som hade källor på att man hade ett vapen-ja, just det ja, suck
Historien kommer rulla vidare
Citera
Medlem
KP erkänner alltså att han inte anser att underlaget hade lett till en fällande dom. Hur fan kan ha då peka ut SE som gm!?
Citera
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
covid.

Fruktansvärt dålig ursäkt. Med Tegnell och FHM har de haft utspritt med journalister. Det räcker gott och väl!

Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Otrolig presskonferens!
Andra stackars alkoholisten som pekas ut, vad är detta?

Ja. 2020 är verkligen Apokalypsens år! Förvånar mig inte om vi får en rymdinvasion innan detta sjuka år är slut!
Citera
Medlem
nobbenss avatar
Säg är de inte rätt lika både till utseende och sätt - åklagaren och chefen för FHM
Citera
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Mårten Plame: jag tror det är rätt man och rätt beslut att lägga ner...
Citera
2020-06-10, 11:21
Medlem
TemaSwegs avatar
Alla journalister ställer samma frågor, totalt ointressant.
Citera
Medlem
LoriLaughins avatar
Petrson vill ha mer tid egentligen. Han inte fullt nöjd.
Citera
Medlem
Något riktigt skumt är det med detta..
Lisbeth Palme sa att hon "såg mördarens stirrande blick" under flera sekunder.
Hon vidhlll exakt samma vittnesmål gång efter gång i intervjuer mm.
"Hans haltande gång" då han lämnade mordplatsen.

Dessutom hade Petterson följt efter paret från biografen.
Tiden Petterson tog nattåget tillbaka till Sollentuna efter mordet.
Hans dåvarande flickvän som berättat hur Petterson förändrades psykiskt efter mordet.
Anledningen till mordet är att Petterson tog fel på person utanför folkvimlet utanför Grand, där han visste att Sigge Cedergren bodde och alltid bar "ryssmössa"
Petterson motiv till att hann befann sej utanför Grand var att han skulle skjuta Cedergren.
I vimlet ser Petterson "ryssmössan" på håll och följer efter. Den stora missen är att det är Palme..
Antagligen anledningen till varför Petterson stirrar under en stund på Olof och Lisbeth, vilket också Lisbeth bekräftat i förhör.
Mårten Palme har också sagt att han med "största säkerhet" såg Petterson utanför Grand.

Själv tror jag Polisen tyckt denna förklaring "alldeles för enkel", men man ska ha i åtanke att Petterson hade stora spelskulder till Sigge Cedergren..
Citera
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holaconsuela
THANK GOD för GW som på bästa sändningstid, i direkt anslutning till presskonferensen, fick säga det hela svenska folket tänker. Jag hade blivit psykiskt sjuk direkt om detta bara hade sopats undan och accepterats som trovärdigt. Ska vi alla skicka fysiska Tackkort till GW? Förslag på tacktext?

Finns det en länk där man kan se GW:s uttalande?
Citera
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Vad hände med Daniel Suhonens säkra källor, dom har mordvapnet och det är Sydafrikaspåret?

Regeringen hindrade den informationen

De sa på presskonferensen "Jag personligen finner sydafrika spåret intressant, men vi hittar TYVÄRR ingen konkret bevisning"

Vilket tillsammans med "vi kan inte utesluta större konspiration"

Visar på att regeringen censurerat hela presskonferensen och vill inte skapa diplomatisk kris
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in