haha snälla jag tror jag kommer få en hjärtattack snart. Säg bara att detta är ett skämt.
Jag får snart ringa 112...Vad har PU sysslat med sen KP tillträde? Knåpat på en PP från Lars Larssons bok och TPs bok/reportage? Hade förhoppningar och tyckte KP ingav förtroende. Kan någon väcka mig snälla?
Finns risk för att detta kan bli ett förtalsmål av avliden?
Citat:
Ursprungligen postat av Riksdalern
Saknas groteskt mycket bevis för att kunna fälla Stig, även fast jag tror han är mördaren så skulle jag ALDRIG fälla honom som domare eller ens ge mig in som åklagare gentemot Stig utan fler bevis.
Finns inte Mordvapnet, DNA, video/bild bevis, ögonvittne eller fingeravtryck finns det inte tillräckligt bevis för en fällande dom, ord mot ord dömer inte någon i Svensk Domstol.
Dessutom att besudla minnet av en avliden person utan dessa bevis är riktigt illa gjort.
Det måste väl åtminstone finnas uppgifter om ngt sorts vapenintresse hos Engström från familj, vänner mfl.
Vem springer omkring med en 357 Magnum till vardags och råkar stöta ihop med Palme utan att ha planerat det innan.
Hur vanligt är det att en 52-årig ostraffad kontorsråtta går omkring med en 357 magnum laddad med Metal Piercing ammunition?
Denna presskonferens var det mest pinsamma jag sett.