2020-06-10, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
nä..glöm inte en konspiration kan vara med
Glömde det Och, naturligtvis, att KP inte tycker han borde tagit t-banan.
Citera
Medlem
Lurigfaxs avatar
Känns som att åklagaren läser direkt ut Filter-journalistens bok.
Citera
Medlem
EyesWideShuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajhahne
Vilka var walkie talkies då?
Lyssna på intervjun med Claes Hedberg på SwebbTV. Det är den enda teori där olika konstigheter hänger ihop. Ja, det fanns människor med walkie talkies och de var där för koordinera "mordet" (det var ett fejk-mord).

De som inte tror på Claes Hedbergs teori om att Palmemordet bara var skådespeleri kan ju fundera på varför Rikslarmet fördröjdes flera timmar tills det franska regeringsplanet hunnit lyfta från en flygplats i Dalarna. Claes teori är den enda som innefattar även detta med en rimlig förklaring.
Citera
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Christer Andersson är ju t o m lik CP.

Ja, de har liknande drag samt "stålblick". Lisbeth Palme var ju säker på att det var CP och de är som sagt lika så det stärker teorin om att CA är mördaren.
Palmegruppen har verkligen inte presenterat någon bra anledning till av avfärda CA. Alltså vafan menar de med det?

Skandiamannen känns mer som en clown, lätt efterbliven och tafatt. Helt otroligt att de kommit fram till att han skulle ha mördat Palme. Pinsamt. Som han själv påpekade dagen efter så blev hans signalement ihopblandat med gärningsmannens. Helvete.
Citera
Medlem
Dom gubbgissar ju bara för fan. Alla uppgifter som presenteras finns ju redan dokumenterade.
En apa kan ju sitta och pussla fram teorier utifrån vad som redan finns i förhör och dokumentation.
Citera
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Men alltså denna teori är ju svagare än många andra det är ju inte klokt? Stackars KP har nog blivit senil
Hans Holmer hade mer o presentera med kurdspåret för fan..detta undergräver alla utredares auktoritet
Citera
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
HAHAHAHA... Jag dör!

Jag med. Jag sitter här och dör litegrann sida för sida i Powerpointen. Jag dör psykiskt.
Citera
Medlem
Overminds avatar
Tittar man jävligt noga så ser man nästan pistolen som är riktad mot Krister Pettersson. HAHA!
Citera
Medlem
Man skäms att man betalar skatt till Svenska staten? Vad i helevete är det som pågår i direktsändning nu? Skäms ta mig fan.
Citera
Bannlyst
Har jag förstått detta rätt?

Man går alltså ut med att man ska hålla presskonferens och presentera en lösning på Palmemordet.

Man hintar om ny teknisk bevisning.

Man håller sedan presskonferens och upprepar fakta som redan är välkänd och använder detta för att påvisa att Skandiamannen var mördaren.

INGET NYTT.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Spawnisen
NEJ VÄNTA!

Deras bevisning för att Stig Engström var på mordplatsen och sköt Olof Palme är.. *trumvirvel* att INGEN såg honom på mordplatsen?

Men herregud? Hörde jag rätt?

Det ser inte bättre ut än så länge.
Citera
2020-06-10, 10:11
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
SE var ute och käkade vid 21-tiden på kvällen, för att därefter återigen återvända till kontoret på Skandia.
fast väktaren ALG säger 20:10 i förhör. Och 21-tiden är mycket tight oavsett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in