2020-06-10, 10:07
Medlem
Men va fan. Det är ju bara spekulationer. Vad är det som gör att de lägger fram SE utan något.

Nu får KP hett om öronen från GW och journalist-kåren.
Citera
Medlem
Trollsajtmedlems avatar
Undrar om Leif GW Persson riskerar en "olycka" efter att han sågat detta dravel.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TemaSweg
De säger typ: "Vi kan inte koppla ett vapen till Stig Engström, men han måste ha haft ett vapen. Hur kunde han annars skjuta Palme?"

Han är kanske full?
Citera
2020-06-10, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyllie
fan i helvete att CP inte fick uppleva denna upprättelse. undrar vad mårten palme tänker om engström som mördare.
Varför just Måretn? bara
Citera
Medlem
George Wittigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Det verkar röra sig om att hitta en anledning till att lägga ner utredningen som hittills kostat 600 miljoner sek.

Borde väl egentligen räcka med att det snart är 40 år sen och omöjligt att hitta gärningsmannen.
Citera
Medlem
Spawnisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
"Till sist bankade poliserna hårt på entrédörren medan de ropade:

– Öppna! Det är polisen!

Strax efteråt hördes ett skott.

Den då 56-årige mannen hade skjutit sig själv.

Först ett bra tag senare fick Palme-utredarna veta att "dubbelgångaren" begått självmord. Då var det för sent att leta bevis, lägenheten redan urstädad."

Mycket förstört i denna utredning. Men här har vi den riktiga mördaren i min optik: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/a24Eya/var-han-palmes-mordare

Det är fan mycket bättre indicier än det här fiaskot till slutsats
Citera
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Ja det är fanimej skrämmande. Helt inkompetenta personer både inom rättsväsende och politik.

JA! Jag skäms så jävla mycket. Jag önskar jag var född och uppvuxen i Finland istället (är halvfinne)!

Vilket jävla skämt till land! Mellanmjölks landet Sverige. Lagom. Så jävla mjäkigt och lelöst!
Citera
Medlem
Lagerkommandants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TemaSweg
De säger typ: "Vi kan inte koppla ett vapen till Stig Engström, men han måste ha haft ett vapen. Hur kunde han annars skjuta Palme?"

Exakt, så jäkla dåligt.
Detta hade aldrig hållt i en rättegång.
Citera
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AtlasMountain
Detta är bara så dumt. De har etablerat att det var kallt ute och att ingen såg SE. Case closed...
nä..glöm inte en konspiration kan vara med
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
"Till sist bankade poliserna hårt på entrédörren medan de ropade:

– Öppna! Det är polisen!

Strax efteråt hördes ett skott.

Den då 56-årige mannen hade skjutit sig själv.

Först ett bra tag senare fick Palme-utredarna veta att "dubbelgångaren" begått självmord. Då var det för sent att leta bevis, lägenheten redan urstädad."

Mycket förstört i denna utredning. Men här har vi den riktiga mördaren i min optik: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/a24Eya/var-han-palmes-mordare
Samma här, oavsett vad någon säger så kommer CA vara nummer 1 på min lista.
Citera
Medlem
TupolevTu-144s avatar
KP: "Stig Engström gick ju länge under radarn i palmeutredningen, men vi har tittat lite på hans bakgrund"

Haha, de har alltså tittat lite på mannens bakgrund. Den man de nu hänger ut för mordet utan några bevis!

Bra jobbat där, klokt att titta lite hans bakgrund. 👍

Fy fan vilka byråkratiska pajasar som skött det här genom åren, Holmer, Ölvebro, KP.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Åklagaren är ingen domstol. Det de säger är att om Engström hade varit i livet så hade man väckt åtal.

Behöver inte betyda att han är skyldig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in