Så, för att summera, vi har inte hittat några nya bevis men det skulle nog ändå inte ha gett något, så det är nog kanske Engström, fast det vet vi inte riktigt.
Lol, ok, det blev en sammanfattning av ett misslyckande och nedläggning av utredningen.
Stig Engström kan det väl vara liksom ett hundratal andra i brist på bindande bevis och då är det väl bra att vänta tills de flesta är döda.
Det är tydligt att det är dags att rensa upp bland dårarna inom svenska myndigheter. Kanske IQ-tester kan begränsa deras närvaro eller att högre löner kan locka mer intelligens. Man ser helt enkelt ingen skillnad från tiden med Hans Holmér utan det är samma typ av människor.
Jag skrattar så jag gråter, aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Man tror att det är en parodi man tittar på, men det är verkligen på riktigt... Vi vet ingeting, kan inte utesluta någonting men vi kommer inte runt skandiamannen så vi lägger ner hela skiten. Allt i en powerpoint från 90-talet av två monotona byråkrater som försöker hålla huvudet högt.
Läs Claes Hedbergs och Ole Dammegårds böcker i detta ämne.