2020-06-10, 09:26
Avstängd
HarryScheinens avatar
Risken finns att Gunnar Wall, Lars Borgnäs och även Lena Andersson kommer att stå byxlösa efter den här dagen. Självutnämnda experter kan vara olidligt jobbiga, och de tenderar ofta att få hybris och bli gränslösa i sina resonemang och i sin personlighet.

Det ovanstående namn helt verkar ha bortsett ifrån - eller inte har velat ta in - är att de endast har haft tillgång till ca 2-3% av det material och den kännedom kring olika spår som polisen har haft genom åren.

Hoppas att många trutar täpps till för gott idag, både i offentliga rum och i olika nätforum.
Citera
2020-06-10, 09:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av heheho
Ja, mycket i denna historia är som taget ur fiktionens värld "can't make this stuff up".

Undrar om självutnämnda kvasiexperter egentligen vill ha ett slut på soppan? I dag kokade P 1 av s k kändisadvokater med Altin i spetsen nästan över.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnGottiSr
Man kommer ange Sydafrikas underrättelsetjänst som skyldiga och beroende på deras respons kan det leda till en diplomatisk kris.
Varför det? Sydafrika är ju numera en svart regim och inte vit som under Palmes tid. Det är kanske möjligt att Sydafrikas underrättelsetjänst fortfarande styrs av vita men knappast troligt. Du kanske tror att ANC utförde en "blackop" som syftade att sätta vita och apartheid i fokus genom ett mord på en högprofilerad vit man i väst som kämpade med ANC-terroristerna. Ja, varför inte om fantasin får skena, då skulle det bli en diplomatisk kris och vara hysteriskt underhållande då "black lives matters" numera.
Citera
Medlem
Vilken mediekanal kör ni?
Jag tycker faktiskt kvällstidningarna brukar vara bättre på livesändningar i vanliga fall, men sakens tyngd gör att jag valde SVT denna gång.
Jobbigt att se nollan Måååna pratar om ingenting och en förhoppning om att Sverige kommer att återgå till 80-talet zzzz politiska diskussion.
Annars är sändningen stabil men så här långt rätt ointressant.
Citera
2020-06-10, 09:28
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Carl-Erik Rosén är mördaren.
Knappast. Det är Leif GW Persson.
Citera
2020-06-10, 09:28
Medlem
Trollsajtmedlems avatar
Skandal om man ska lura i allmänheten att det var Skandiamannen.
Citera
2020-06-10, 09:29
Medlem
okok1s avatar
Hur mycket har detta kostat?
Citera
Medlem
kristofferGs avatar
1 minut!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Carl-Erik Rosén är mördaren.

Samma kille som sköt Bin Laden? Vilken dunder karriär
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Vilken mediekanal kör ni?
Jag tycker faktiskt kvällstidningarna brukar vara bättre på livesändningar i vanliga fall, men sakens tyngd gör att jag valde SVT denna gång.
Jobbigt att se nollan Måååna pratar om ingenting och en förhoppning om att Sverige kommer att återgå till 80-talet zzzz politiska diskussion.
Annars är sändningen stabil men så här långt rätt ointressant.

Samma här. SVT kändes fel, men ändå rätt.
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Hur mycket har detta kostat?
600 miljoner, hörde jag i morse. Det tror jag definitivt är i underkant...
Citera
2020-06-10, 09:30
Medlem
Iiiiiiiik! Nu börjar det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här