Citat:
Ursprungligen postat av
ZlatanMania
Hörrudu! Häcken kommer vinna serien i år utan nån egentlig konkurrens (iaf om man ska tro trazke).
Känns smått overkligt att vi drar igång nu på söndag, helt underbar känsla och fan vet var man har alla lag egentligen? Hur ser skadeläget ut i ÖSK? För vår del saknas Tom Strannegård, Bahoui & Eric Otieno om jag inte missat nån.
Hur var det nu? Om Häcken inte tar sm-guld skulle vår käre trazke tapetsera om (???) sovrummet med fototapet med Wahlströms nakna lekamen på?
Ja, det är en udda feeling att det börjar nu igen, inte samma känsla som vanligt dock men ändå. Jävlar vad jag saknar att bestämma resor etc under säsongen dock men jag lär ju få mina grannar att inse att serien börjat iaf...
En god start känns som alltid viktig, kan vi bara besegra Ellos hemma (där vi inte torskat mot plastens förkämpar sedan 2003) så har vi ju sedan Varberg och Mjällby efter det vilket vi bör ta.
Citat:
Ursprungligen postat av
AIP
Då är jag helt med! Tack för förtydligandet. Helt klart bra poäng. Tror de bredaste trupperna kommer nog gå bäst i slutändan. Vi får se hur det blir med skadorna nu i början.
Det kan antagligen spela mer roll än annars hur mycket man tvingas byta mellan en fotbollsplan och matcher på arenor utan det, vi har ju tre riktiga matcher innan vi har Sirius borta, aik hemma och sedan Peking borta och förutom att vi då spelat fler matcher lär dom tre sista där slita mer med byten mellan plan och icke-plan.