2020-06-10, 03:09
Medlem
Lyckligagatandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Jag har varit i lockdown i 3 månader, jag är ren som en nyfödd baby. Sa ju att jag kommer att hålla mig ifrån lokalbefolkningen. Vill inte ens träffa människor, jag har ett eget liv! Tar med mig allt jag behöver. Iofs är det ju kass då jag inte bidrar till ekonomin, men det står jag för.
Jag tror att du klarar dig bra, jag minns när jag å exfrun var på Böda sand för 28år sedan, det var najs.
Citera
2020-06-10, 03:11
Medlem
HGs avatar
Citat:
Jag har varit i lockdown i 3 månader, jag är ren som en nyfödd baby. Sa ju att jag kommer att hålla mig ifrån lokalbefolkningen. Vill inte ens träffa människor, jag har ett eget liv! Tar med mig allt jag behöver. Iofs är det ju kass då jag inte bidrar till ekonomin, men det står jag för.

Kör på! Du verkar helt klart tänka på dina medmänniskor!
Citera
2020-06-10, 03:11
Medlem
Lyckligagatandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Finns väl ingen smittskyddsläkare som skulle våga ställa sig upp mot guden Anders Tegnell!

Det finns många, de har en lista på vad FHM har gjort fel.
Citera
2020-06-10, 03:14
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckligagatanden
Jag tror att du klarar dig bra, jag minns när jag å exfrun var på Böda sand för 28år sedan, det var najs.

Så du är en nudistjävel, ja det får du stå för!
Citera
2020-06-10, 03:18
Medlem
Lyckligagatandens avatar
Citat:
Så du är en nudistjävel, ja det får du stå för!

Det enda nudist jag fick uppleva var när jag tvättade mig själv, men jag gillar tanken.
På 80-talet var alla damer toppless, det lustiga är att man som kille inte brydde sig. Man såg så många bröst att det var inget speciellt. Det är sant.
Senast redigerad av Lyckligagatanden 2020-06-10 kl. 03:22.
Citera
2020-06-10, 03:19
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Kör på! Du verkar helt klart tänka på dina medmänniskor!

Jag bryr mig, och det kommer jag fortsätta med, oavsett va tengele säger! Jag ser det faktiskt lite som civil olydnad!

Senast idag kom jag i klammeri med en invandrad eller inkvoterad typ som ville stå nära mig - "fuck off, keep your distance!" Sa jag, han blev sur men situationen eskalerade inte. Jävla apskaft som inte fattar vinken om någon står med munskydd framför dig!
Citera
2020-06-10, 03:25
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Jag är säker på att anledning till ett så lågt antal döda i Hongkong är användningen av skyddsmasker, sedan dagen zero!
På tal om masker, kan man köpa den ljusblåa masken nu i Stockholm?

Hos mina leverantör så är 3M 3-lagers munskydd fortfarande slut-

Verkar bli restnoterat till hösten.
Senast redigerad av HG 2020-06-10 kl. 03:29.
Citera
2020-06-10, 03:28
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Det enda nudist jag fick uppleva var när jag tvättade mig själv, men jag gillar tanken.
På 80-talet var alla damer toppless, det lustiga är att man som kille inte brydde sig. Man såg så många bröst att det var inget speciellt. Det är sant.

Jag gillar nakna bröst, mer bröst åt folket. Fast nu är det corona-tider, så att suga på en bröstvårta är nog inte det bästa i dagsläget. Stanna hemma, undvik kontakter, tvätta händerna!
Citera
2020-06-10, 03:29
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Jag gillar nakna bröst, mer bröst åt folket. Fast nu är det corona-tider, så att suga på en bröstvårta är nog inte det bästa i dagsläget. Stanna hemma, undvik kontakter, tvätta händerna!

Edit:
Porrfilm och runka är bra, fortsätt med det!

Edit2:
Hur lyckades jag citera mig själv? Dags att gå och lägga sig!
Senast redigerad av revodneb 2020-06-10 kl. 03:31.
Citera
2020-06-10, 03:35
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Hos mina leverantör så är 3M 3-lagers munskydd fortfarande slut-

Verkar bli restnoterat till hösten.

Jag har, för husbehov! När de tar slut så åker SR-200 på, hemska tanke.
Citera
2020-06-10, 03:38
Medlem
outoftheblues avatar
Citat:
Du måste ogilla Sverige för så manisk som du är emot att minska spridningen är svår att förstå, säg mig hur Sverige ska gå vidare? Ska vi öppna allt, munskydd eller vad tycker du?
Jag förstår inte vad det du säger har med mitt inlägg att göra! Tvärtom visar ju diagrammet en tillplattad kurva, dvs en där spridningen hållits nere. Du kommer med helt tomma anklagelser och man undrar varför. Varför?
Citera
2020-06-10, 03:41
Medlem
HGs avatar
Citat:
Jag bryr mig, och det kommer jag fortsätta med, oavsett va tengele säger! Jag ser det faktiskt lite som civil olydnad!

Senast idag kom jag i klammeri med en invandrad eller inkvoterad typ som ville stå nära mig - "fuck off, keep your distance!" Sa jag, han blev sur men situationen eskalerade inte. Jävla apskaft som inte fattar vinken om någon står med munskydd framför dig!

Känner igen mig. Går man och handlar så tar många ingen hänsyn till ens personliga utrymme.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in