2020-06-09, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sprengtport
Jag kan nu avslöja att den misstänkte mördaren kommer begäras häktad. Jag kan också avslöja att han kommer sitta frihetsberövad fram till och med rättegången.

Kom ihåg var ni läste det först!
Vad annars?
Citera
2020-06-09, 23:36
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Enligt Herr Släktforskare som löste fallet så verkade han lite brydd över inavelsgraden i de östgötska byhålorna. Lite ”Den sista färden”-varning på klientelet liksom... Kanske DN spelat banjo i unga år i sina försök att fördriva den homosexuella lusten som framkallar ångest på småtimmarna då den hemkokta spritens finkeloljor likt Elvis lämnat byggnaden...?

Det skulle förmodligen inte skada med påfyllnad av nya gener i småorterna där ute på slätten.

Jag skänker en tanke till släktet "Af Gyllensvaan" när vi ändå talar om trollen. Hela familjen såg ut som Orson brothers i Garfield om jag inte missminner. Lutar en hel del åt att denna teori stämmer här med.
Citera
2020-06-09, 23:36
Medlem
Imzadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmergom
Va vadå en hon? Hänger inte med pratar vi inte om Daniel nu?

Du citerade fel person när du ställde din fråga.
Citera
2020-06-09, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SohnRayne
"prisonbeauty" bloggen relevant ?

Varför skulle den vara det?
Citera
2020-06-09, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sprengtport
Jag kan nu avslöja att den misstänkte mördaren kommer begäras häktad. Jag kan också avslöja att han kommer sitta frihetsberövad fram till och med rättegången.

Kom ihåg var ni läste det först!

Haha viilka jävla stolpskott det är i tråden. Den ena är värre än den andra. Ganska självklart att han kommer vara det. Var nån som.skrev att killen inte såg äkta ut och ritad ut när det var fantombilden. Vissa är grymma härinne men vissa har iq 50 typ.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochfinnutack
Ja vad har poliserna sysslat med??
Det bor ju inte oändligt med 20 åringar i området.
Nja, det är inte fastställt att GM bodde i centralorten Linköping vid mordtillfället.

Tidigare idag har orten "Sturefors" nämnts som ligger cirka 12km söder om Linköping.
Om GM bodde kvar i sitt föräldrahem vid tidpunkt 2004 så är det inte alls osannolikt att man missat det.

Nu är 12km inget gigantiskt avstånd men det ligger knappast i centralorten.
Citera
Bannlyst
Jag tror inte på något motiv. Han gick oprovocerat till attack som utlopp för hans psykiska skada och att han var så trasig. Förmodligen hade han ett ärende vid mordplatsen tidigare, kanske socialbidragskontoret.

Så fantastiskt skönt att det här kunde få ett slut. Verkligen!
Citera
2020-06-09, 23:39
Medlem
Mikeyjamess avatar
Vilken jävla final efter 16 år! ÄNTLIGEN ÄR HAN FAST!
Citera
2020-06-09, 23:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Plural69
Haha viilka jävla stolpskott det är i tråden. Den ena är bärre än den andra. Ganska självklart att han kommer vara det. Var nån som.skrev att killen inte såg äkta ut och ritad ut när det var fantombilden. Vissa är grymma härinne men vissa har iq 50 typ.
Och du tror att dessa personer menar allvar? De driver ju bara.
Citera
2020-06-09, 23:40
Medlem
codemeds avatar
Varför känner jag sympati för denna man? Helt sjukt vad han gjorde men känns sååå trasig av vad jag läst. Hela skiten är bara tragisk.
Citera
Bannlyst
Hur kan man ens vilja fortsätta leva efter att man haft ihjäl två personer? Usch hade det varit mitt syskon hade anmält hen, hade helt ärligt varit rädd för mitt egna syskon
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Fast den personlighetsstörningen stimuleras ju och bra föräldrar hade väl ändå fixat hjälp för detta. Grabben var 21 år gammal. Blir intressant att höra om uppväxt och familjebild, trots att föräldrarna nu är avlidna då, i väldigt tidig ålder båda två?

Nej så fungerar det inte, har processen börjat så går den inte att stoppa. Personen blir inte funktionell igen. Som med alzheimers, du kan inte stanna den processen genom att vara snäll mot personen. Sjukdomen bryter ner hjärnan helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in