Citat:
Ursprungligen postat av
optimst
På tal om trådsabotage, hur stämmer det här med din teori om att DNA-spåret var bluff för att mörka att det var en invandrare som begått morden?
Har polisen haffat en stackars oskyldig svenne bara för att slippa gripa en blatte?
Du är bara löjlig! Det var värdet hos hårstrån i mössan som var osäkert och vad polisen höll på med. Kling&Klang såg inget annat under många år än en psyksjuk man och där kom JF in med sin historia. Låg du under en sten vid tiden för morden. Inte ens en bild på ett finger visades om inte fingret hade rätt färg och än idag slipper många straff samt utredningar läggs ned, mörkas.
Ja, jag litade inte på att polisen berättade vad de visste. Enda sättet för oss var att läsa tidningsartiklar ofta från lokalpressen eller höra TV GW säga att han inte heller var nöjd med polis arbetet.
Men det som fick mej att spana in familjen var familjens business. Och idag läsa snyftartikeln i AB att dom kom från Libanon till Linkan för att söka frid var ju bara äcklig S propaganda. De kom till Värmland och där ... sedan till Linkan och där ... vg läs tråden. Men du kan kanske varken läsa eller förstå vad denna familj sysslat med då du är PK-blind så jag ger dej inget mer att förneka och bli arg över.
Du borde veta att det inte är jag som kommer att utredas utan GM samt hans motiv, idiot!