2020-06-09, 16:53
Medlem
Andy Flags avatar
Vore förnämligt om någon kunde kolla igenom alla skolkataloger för tiden och kolla om det finns några tyskklingande namn. Tyvärr behöver ju GM inte bott i Linköping under gymnasiet.
Citera
2020-06-09, 16:53
Bannlyst
Är vi 100% säkra på att GMS bror heter Fr•drik?
Citera
2020-06-09, 16:54
Medlem
Zloths avatar
Är det verkligen rätt GM som ni outar nu?
Citera
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Costello
Kan du utveckla?

Artikeln nämner tydligt att det handlar om en ”tysk”.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luffarjeppe
Blir kalas ikväll 😃 tack alla härinne för ett bra jobb, nu kan vi ta semester 😃
På vilket sätt menar du att forumet gjort ett bra jobb? Det enda du och andra tjatat om är att han satt inne i parken där du satt och drack öl, men bla bla bla. Eller så har en svans kommenterat alla inlägg från JF och hyllat henne. Sen har du som en katta jagat iväg alla andra som kommit med närgångna tips. Är du full eller bara en PK-stolle bland andra som visat sig idag? Kritik verkar inte finnas idag i Sverige, bara enfaldiga hurrarop om mordfall och virus.

Hur som helst gott om det blir ett avslut och vi får motivet. Det skall bli spännande att läsa om varför han gjorde på detta viset med grabben, var kom hans vansinniga ilska ifrån, var hans avsikt verkligen att döda honom? Vad hade hänt tidigare?
Citera
Medlem
1335991s avatar
JÄVLA underbart att mannen
har erkänt och detta dubbelmord får ett värdigt slut.

Jag hoppas nu att nära och kära till de mördade
får ro i själen,för det kan inte ha varit lätt att
vet att mördaren under alla dessa år har gått
på gator och torg,som vilken annan person som helst.

Jag tror dock INTE på fängelsestraff,utan mest på psykvård,
när domen faller.

ÄNTLIGEN!!!
Senast redigerad av 1335991 2020-06-09 kl. 17:13.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tictac2
Tänk om det är broderns lägenhet?

Nej. Det finns bara en född 83 på aktuella adressen.
Citera
Medlem
DekadentThaitorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PDetective
Wtf!? Mannen på bilden är inte MGM. Vad är det för lösryckta fasoner att dra till med såna chansningar och hänga ut folk?

Det är inte omöjligt att det är fel person. Fram tills att någon kan hitta den omaskade bilden som Expressen publicerat förhåller jag mig skeptisk till det som skrivs i tråden just nu.
Citera
2020-06-09, 16:55
Medlem
jag gick på ånestadskolan och gått igenom alla gamla kataloger och finns inte med där. borde gått på skolan som ligger i johannelunds centrum. mins ej namnet på den.
Citera
Medlem
miss-fires avatar
På expressens bild, så ser man att han har ett extremt utskjutande adamsäpple. Det borde ju kunna hjälpa till att hitta rätt person på diverse bilder.
Citera
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorSvartPenis
Nej, med största sannolikhet är det psykos som ligger bakom dessa mord. Under tidigt 00-tal var det flera mord där psykoser var den avgörande faktorn för att GM gick lös. Jag tror inte en chans på att en rasist på 21 år, en morgon, bestämmer sig för att beväpna sig med en butterfly-kniv och sedan går ut och mördar första blattebarn han ser.
Precis, då borde han ha fortsatt att mörda. Men konstigt om han har psykiska problem att man inte lyckats hitta honom tidigare? Rimligen borde han finnas i brottsregistret.
Citera
Medlem
Oerhört spännande att få veta mer om den här mördaren. Speciellt om det nu inte var ett beställningsjobb.

Hur kan en psykiskt störd människa göra ett sådant brott och klara att hålla sig undan i så många år. Och varför har han inte gjort fler brutala mord efter att han klarade sig undan detta. Måste vara extremt ovanligt. Droger kan vara en möjlig förklaring, en ordentlig snedtändning. Så kraftig snedtändning så att han inte ens själv varit medveten om vad han gjort. Och därför inte haft ånger eller lust för att göra fler mord. För bara psykiskt sjuk stämmer inte in alls.

Spännande fortsättning och rättegång väntar i det här fallet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in