2020-06-09, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fenrika
Kan det vara att han var dödstrött och hann inte gömma huvud? Han dödar och styckar henne. Han städar och blir av med kroppan.Samtidigt var Wilmas föräldrar på honom .Han blir av med kroppsdelarna måndag. Eftersom han inte sovit på 3,4 dagar får han lugnanda känslor måndag efter jobbet. Då somnar han 2019-11-15 fre jobbet utan att vakna tills polisen kommer hem till honom tisdag.Han tplanerade bli av med huvud eftersom han hade Wilmas paa i samma väskan.

Ännu en som trillat från rymden ner på jorden och landat mitt i soppan "Tishko&Wilma" 😂😂😂
Sorry, men du är så rolig i denna annars så oändligt sorgliga!
Du har då inte läst om vad hände på den måndagen efter hans jobb.....?
Citera
2020-06-09, 15:29
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy90
Vi vänder vår matta som vi har TV-bordet på lite då och då eftersom det blir sådana rejäla märken från bordet på mattan, det tar fasen 2-3 dagar för dessa att försvinna. Kan det vara något sådant avtryck då möjligen?
Jo, det tänker jag också då, och kanske inte medierns gjorde detta tydligt för oss men jag tyckte inte det framkom vad hon baserade detta på. Sen kanske det inte har så stor betydelse, man har uppenbarligen oavsett vad försökt att dölja en jäkla massa blodspår i lägenheten.
Citera
2020-06-09, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Jag undrar också över detta, hur kan hon veta hur mattan låg innan? Bara för att blodet låg in mot soffan?

Kanske beroende på hur möblerna stått på. Blir nog avtryck. Även blodstänk kanske inte stämmer överens med hur det faller beroende på soffa, soffbord m.m.
Citera
2020-06-09, 15:35
Medlem
Jag undrar över lite över den lilla väskan.

Var det inte så att Tishkos mamma var ute på en ganska lång resa under hösten?
Hon kan omöjligt ha rest med en så liten väska med tanke på hennes egen packning samt eventuella presenter.
Citera
2020-06-09, 15:37
Medlem
Bollkalle19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolletpelle
Ang. svaret om storleken på det rektangulära föremålet: som en glasslåda ungefär...
Då kan vi utesluta sophinkar och kylväskor
Vad kan det vara??

Jag har sagt det förr och säger det igen.

En verktygslåda. En sån där liten fånig, som man får i inflytrningspresent till sin första bostad.
Finns på bland annat jem & fix eller Biltema.

Översta skåpet i hallen ser ut att vara tömd. Där har den kanske funnits. Och nu fick han anledning att använda den.
Citera
2020-06-09, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollkalle19
Jag har sagt det förr och säger det igen.

En verktygslåda. En sån där liten fånig, som man får i inflytrningspresent till sin första bostad.
Finns på bland annat jem & fix eller Biltema.

Översta skåpet i hallen ser ut att vara tömd. Där har den kanske funnits. Och nu fick han anledning att använda den.
Helt klart en poäng
Citera
2020-06-09, 15:45
Medlem
G159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Okej. Jag är inte bevandrad i trakterna - men det kanske kan vara relevant faktiskt. Vet du om MP eller FIKK har sökt där? Tipsa dem annars.

Ingen aning faktiskt, kan slänga in ett tips.
Citera
2020-06-09, 15:45
Medlem
Det måste inte vara blod i lägenheten - men pepparrot!!! 🤣🤣🤣

"Advokaten vill veta vad blue star reagerar på mer än blod. Klorin bland annat. Men hon har också sett att det reagerar på något annat som hon vill fråga om.
- Pepparrot, säger advokat Beatrice Rämsell"
Citera
2020-06-09, 15:46
Medlem
Pepparrot! 😂 ska hon hävda att hela lägenheten är insmetad i pepparrot nu?
Citera
Medlem
Nu slog Rämsell på den stora trumman.

Ska hon hävda att hela lägenheten är täckt av pepparot och inte blod måntro? 😁
Citera
Medlem
Andy90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lulle333
Det måste inte vara blod i lägenheten - men pepparrot!!! 🤣🤣🤣

Förmodligen en kastrull pepparrotssås som gått i golvet...
Citera
Medlem
askungens avatar
"Men hon har också sett att det reagerar på något annat som hon vill fråga om.
- Pepparrot, säger advokat Beatrice Rämsell. "

Förlåt, men
Har T rivit pepparot i hela lägenheten?
Eller kanske W som rivit pepparrot tills hon blödde och självdog så hon tappade huvudet?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in