GE kan uteslutas. Han har endast två syskon, födda 1972 och 1976. Båda är på pappans och mammans sida (det vill säga han har två helsyskon, inga halvsyskon).
Om den här killen saknar relation till offren, brottsligt förflutet eller kontakter med psykvården är det ju noll chans att man hade hittat honom på annat sätt.
Förvisso, men det är inte deras jobb! Just med tanke på hur extremt vanligt det är att GM skär sig vid besinningslösa knivattacker så är det som jag skrev skandal att polisen inte kollade upp det.
Men det logiska är snarare att personal på sjukhus/vårdcentral meddelar polis vid liknande skador, inte att polisen kallringer runt och frågar. Man vill ju också att personen är kvar på platsen för enkelt gripande etc.
Du tjatar om den där jävla DN utan att egentligen förklara vem det är. Varför är han aktuell?
Personen är född 1983 (tidigt på året), bor i närheten och har en bror som är två år äldre. De kommer från trakten. Det är väl kopplingen jag kan utläsa.
Kan någon ge mig alla namn som gick teknik på gymnasiet och som är födda 1983 så ringer jag upp samtliga idag. Har väntat 16 år på detta och jag vill veta vem GM är NU