Citat:
Ursprungligen postat av
Hamsterboll
Gud vad jag undrar VARFÖR han gjorde det. Hoppas han erkänner och ger en förklaring.
Psykos och/eller Rasism. Annars är det ju definitivt en gåta. Sen undrar man ju hur pass sanningsenlig GM:s egna förklaring kommer att vara.
Sådana här fall när de ger sig på barn och djurplågeri är det värsta. Sånt som får en att bara vilja blunda och glömma bort samhället helt. Total ångest och demoralisering. Man vill liksom bara sluta läsa nyheter. Man vill bara kasta ut datorhelvetet ur fönstret. Man önskar att man aldrig föddes. Jag vet att många är glada att GM är fast nu, men vilken skillnad gör det egentligen när det som hänt redan har hänt? Skadan är ju redan redan skedd. Traumat försvinner ändå inte. En ung pojke och en kvinna miste livet helt i onödan. Det går ju inte att göra ogjort. Sen sitter kräket och gömmer sig i 16 år som om ingenting hänt. Kvar på samma ort. Det är det värsta. Hur fan är man funtad då?
Allt känns bara så jävla onödigt. Jag önskar att jag bodde så långt bort från civilisationen som möjligt och aldrig behövde veta hur jävla vidrig omvärlden är. Åt helvete med det här. Jag vill inte veta något om någonting längre.