Citat:
Ursprungligen postat av
viperstyle
Nja har sett dubbla uppgifter om det där med åldern.
Faktiskt läser jag in ett mycket logiskt resonemang av JF och hens svävningar med detaljer ibland gissar jag ligger i linje med att inte bli identifierad.
FB fungerar nog som JF:s ventil då behovet att få saker ur sitt system tränger på. Om man är frisk.
Nu orkar jag inte läsa igenom alla JF:s inlägg igen, men hen sa tidigt att folk skulle reagera för att GM är mkt äldre än personerna poliserna tittat på. Sedan sa hen 2ggr till att personen var över 30 då morden begicks. Finns ingen anledning att gå ut med sån felaktig info ifall de inte trollar eller är ute och cyklar i sina teorier. Man riskerar liksom inte att röja sig om man anger rätt ålder, men anger man helt fel så blir man inte trovärdig. Inte heller om man som du påstår ger dubbla uppgifter om åldern.
Behöver som sagt inte betyda att hen trollar, utan bara att hen haft fel i sina misstankar mot den personen. Hen sa själv saker som att hen är en sån som lägger märke till detaljer m.m. så det kan handla om att hen fått för sig detta.
Lite väl mycket "hen" där, men jag tycker som sagt denna användare känns mer som en man än en kvinna.