2020-06-08, 03:20
Medlem
0rganets avatar
När nämnde Den Fete totala antalet döda (Nu mer än 110000) senast var det när det var 16?

Är Kejsaren rädd för politiska videor där han säger antalet DÖDA eller bryr han sig om de avlidna i detta krig mot viruset?

Tycker som jag sa redan när Donald bestämde sig för att dölja antalet testade i mars... Inte bra om du ser hur pöbeln kommer döma.
Citera
2020-06-08, 08:48
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
När nämnde Den Fete totala antalet döda (Nu mer än 110000) senast var det när det var 16?

Är Kejsaren rädd för politiska videor där han säger antalet DÖDA eller bryr han sig om de avlidna i detta krig mot viruset?

Tycker som jag sa redan när Donald bestämde sig för att dölja antalet testade i mars... Inte bra om du ser hur pöbeln kommer döma.
Kanske trumpen gör väl som Bolsenaro och stoppar dödssiffrorna att vara tillgängliga offentligt.
Citera
2020-06-08, 15:55
Medlem
Japhys avatar
Coumo ger till slut efter och börjar nu öppna upp. Detta efter BLM-upplopp som skakat delar av staden. Nu får folket gå till jobbet igen och slipper ta emot bidrag från Trump. Härliga nyheter!
Det tar tid för demokraterna att släppa på sin maktfullkomlighet, men till sist blev det uppenbart att det aldrig handlade om säkerhet. När samma fascister knäböjer för sina utsända hejdukar till upprorsmakare, blir det tydligt vilken agendan varit och ännu är. Förtrycket går mot sitt slut.
Citera
2020-06-08, 16:44
Medlem
DjPuttes avatar
https://www.youtube.com/watch?v=OfD26ItxA0I
Det går bra nu för Trump stört dyker i botten i Pollsen ....
https://www.youtube.com/watch?v=-p-AZKYHbSg
Jupp ledarlöst US och Trump gömmer sig utan att kunna ha en förmåga leda landet!
Citera
2020-06-08, 17:01
Medlem
Ondahamsterns avatar
Verkar som att Trumps hjärnsläpp rörande rengöringsmedel faktiskt ledde till att vissa faktiskt drack eller gurglade skiten

Citat:
According to research from the US Centers for Disease Control and Prevention, nearly four in 10 people (39%) admitted to actions the health protection agency would consider dangerous.

The study took place in May shortly after President Donald Trump publicly asked whether injecting such products could treat COVID-19.

Of the 502 adults surveyed, 19% said they had put bleach on food, including fruit and vegetables, while 18% admitted using household cleaning and disinfectant products on their hands or skin.

Some 4% had drank or gargled bleach solutions, soapy water or disinfectants, 6% had inhaled vapours from household cleaners or disinfectants, and 10% said they had misted their body with a cleaning or disinfectant spray.

Health officials have cautioned explicitly against such behaviour.

The online poll analysed household cleaning habits during the coronavirus pandemic.

https://news.sky.com/story/coronavirus-americans-drinking-and-inhaling-bleach-to-try-to-prevent-covid-19-infections-study-12002 236
Citera
2020-06-08, 17:23
Medlem
PUBG2018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Coumo ger till slut efter och börjar nu öppna upp. Detta efter BLM-upplopp som skakat delar av staden. Nu får folket gå till jobbet igen och slipper ta emot bidrag från Trump. Härliga nyheter!
Det tar tid för demokraterna att släppa på sin maktfullkomlighet, men till sist blev det uppenbart att det aldrig handlade om säkerhet. När samma fascister knäböjer för sina utsända hejdukar till upprorsmakare, blir det tydligt vilken agendan varit och ännu är. Förtrycket går mot sitt slut.

Inte för att vara sån, men är du efterbliven? Vadå får bidrag av Trump? Det är folkets egna skattepengar som delas ut väl? Får "bidrag" av TRUMP, låter som om det vore Trumps egna pengar. Längtar tills Trump vinner 2020, sen längtar jag ännu mer till inbördeskrig. Man får ju hoppas, inhandlat mycket popcorn i förväg!
Citera
2020-06-08, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
https://www.youtube.com/watch?v=OfD26ItxA0I
Det går bra nu för Trump stört dyker i botten i Pollsen ....
https://www.youtube.com/watch?v=-p-AZKYHbSg
Jupp ledarlöst US och Trump gömmer sig utan att kunna ha en förmåga leda landet!

Har han kommit med något innovativt i detta kaos som är USA?

Inte ens ett empatiskt tal har han lyckats komma med.
Citera
2020-06-08, 19:15
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUBG2018
Inte för att vara sån, men är du efterbliven? Vadå får bidrag av Trump? Det är folkets egna skattepengar som delas ut väl? Får "bidrag" av TRUMP, låter som om det vore Trumps egna pengar. Längtar tills Trump vinner 2020, sen längtar jag ännu mer till inbördeskrig. Man får ju hoppas, inhandlat mycket popcorn i förväg!
Boogaloo!
Trumps signatur står på checken på 1200 dollar som alla fått. Detta eftersom checken måste gå att lösas in på vilken bank som helst. Alla checkar måste vara signerade. I detta fall av Presidenten. Detta får såklart hela TDS-kulten att GÅ I TAKET, vilket är kul för mig. När jag skriver "istället för att få bidrag från Trump" är det av samma skäl som att jag gärna länkar till Breitbart.

Fasansfulla REAKTIONER!!!

Nåja, det vi ser nu är möjligtvis början på en promenadseger för Trump. Medan DNC böjer knä för en kriminell pöbel, står Trump stark och rak i ryggen. Väljarna inser att Biden talade sanning när han sade att han skulle bana vägen för världens alla Buttidjudge.

Jag tippar på att majoriteten av de som kravallar, antingen inte röstar, eller skulle hellre rösta på Dezze Nuts än Biden.

Politiskt ser det ljust ut för Trump, efter coronan och kravallerna. Det kommer leda till att den svarta medelklassen, som vill ha fred och arbete, rör sig mot Trump. Latinos kommer nog rösta på Trump till c:a 45 - 50 procent, efter detta halvår. Vad gäller resten, är många förstörda av dålig mat, media och medioker PK-skola. Där kan det vackla, men sånt saknar betydelse. Det är inte trendigt att tro på MSM.
Citera
2020-06-08, 19:35
Medlem
Citat:
Boogaloo!
Trumps signatur står på checken på 1200 dollar som alla fått. Detta eftersom checken måste gå att lösas in på vilken bank som helst. Alla checkar måste vara signerade. I detta fall av Presidenten. Detta får såklart hela TDS-kulten att GÅ I TAKET, vilket är kul för mig. När jag skriver "istället för att få bidrag från Trump" är det av samma skäl som att jag gärna länkar till Breitbart.

Fasansfulla REAKTIONER!!!

Nåja, det vi ser nu är möjligtvis början på en promenadseger för Trump. Medan DNC böjer knä för en kriminell pöbel, står Trump stark och rak i ryggen. Väljarna inser att Biden talade sanning när han sade att han skulle bana vägen för världens alla Buttidjudge.

Jag tippar på att majoriteten av de som kravallar, antingen inte röstar, eller skulle hellre rösta på Dezze Nuts än Biden.

Politiskt ser det ljust ut för Trump, efter coronan och kravallerna. Det kommer leda till att den svarta medelklassen, som vill ha fred och arbete, rör sig mot Trump. Latinos kommer nog rösta på Trump till c:a 45 - 50 procent, efter detta halvår. Vad gäller resten, är många förstörda av dålig mat, media och medioker PK-skola. Där kan det vackla, men sånt saknar betydelse. Det är inte trendigt att tro på MSM.

Hahaha från början ville ju stollen ha sin bild med också. Han är obetalbar.

Över halva USA har drabbats av corona men nu när man öppnar upp så sprids det på nytt. Trump gör det inte lätt för sig genom att bara svamla och inget göra.
Citera
2020-06-08, 19:38
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlbertEnben
Hahaha från början ville ju stollen ha sin bild med också. Han är obetalbar.

Över halva USA har drabbats av corona men nu när man öppnar upp så sprids det på nytt. Trump gör det inte lätt för sig genom att bara svamla och inget göra.
Men han gör ju något. Han öppnar upp och skickar checkar till de fattiga. Det är väl bra?
Vad tycker du Trump ska göra? Vara mer "empatisk"?
Citera
2020-06-08, 22:32
Medlem
PUBG2018s avatar
Citat:
Men han gör ju något. Han öppnar upp och skickar checkar till de fattiga. Det är väl bra?
Vad tycker du Trump ska göra? Vara mer "empatisk"?

Nej Japhy, det var inte det jag menade. Jag ville bara poängtera att det är inte hans PENGAR. Det är skattepengar som ges ut framför allt och mesta av det går till privata parasit företag etc! Egentligen är detta rena rama rånet, finns hundra tals dokumentärer om 2008 krisen hur skattemedel gick till företag som tog ut det som bonusar mm!

Vad Trump nissen gör skiter jag väl i! Jag hoppas bara på att han vinner 2020 och att jag får se mer spännande saker från USA. Jag hoppas verkligen att Trump är gnistan till inbördeskriget i USA!
Citera
2020-06-08, 22:44
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUBG2018
Nej Japhy, det var inte det jag menade. Jag ville bara poängtera att det är inte hans PENGAR. Det är skattepengar som ges ut framför allt och mesta av det går till privata parasit företag etc! Egentligen är detta rena rama rånet, finns hundra tals dokumentärer om 2008 krisen hur skattemedel gick till företag som tog ut det som bonusar mm!

Vad Trump nissen gör skiter jag väl i! Jag hoppas bara på att han vinner 2020 och att jag får se mer spännande saker från USA. Jag hoppas verkligen att Trump är gnistan till inbördeskriget i USA!

Jag måste nog ha en källa på det där med att han ville ha sin bild på checken. Dessutom är det väl självklart att han inte ger varenda Amerikan 1200 dollar. Det skulle ju bli en oerhörd summa. Så visst är det ett rån att ge alla Amerikaner 1200 dollar. Ett rån från skattebetalarna som Trump endast använder för att vinna valet... Det är dessutom en hel del som försnillades till storföretagen tack vare demokraternas wish list. Men det är en annan historia.
Senast redigerad av Japhy 2020-06-08 kl. 22:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in