Citat:
Ursprungligen postat av
PUBG2018
Inte för att vara sån, men är du efterbliven? Vadå får bidrag av Trump? Det är folkets egna skattepengar som delas ut väl? Får "bidrag" av TRUMP, låter som om det vore Trumps egna pengar. Längtar tills Trump vinner 2020, sen längtar jag ännu mer till inbördeskrig. Man får ju hoppas, inhandlat mycket popcorn i förväg!
Boogaloo!
Trumps signatur står på checken på 1200 dollar som alla fått. Detta eftersom checken måste gå att lösas in på vilken bank som helst. Alla checkar måste vara signerade. I detta fall av Presidenten. Detta får såklart hela TDS-kulten att GÅ I TAKET, vilket är kul för mig. När jag skriver "istället för att få bidrag från Trump" är det av samma skäl som att jag gärna länkar till Breitbart.
Fasansfulla REAKTIONER!!!
Nåja, det vi ser nu är möjligtvis början på en promenadseger för Trump. Medan DNC böjer knä för en kriminell pöbel, står Trump stark och rak i ryggen. Väljarna inser att Biden talade sanning när han sade att han skulle bana vägen för världens alla Buttidjudge.
Jag tippar på att majoriteten av de som kravallar, antingen inte röstar, eller skulle hellre rösta på Dezze Nuts än Biden.
Politiskt ser det ljust ut för Trump, efter coronan och kravallerna. Det kommer leda till att den svarta medelklassen, som vill ha fred och arbete, rör sig mot Trump. Latinos kommer nog rösta på Trump till c:a 45 - 50 procent, efter detta halvår. Vad gäller resten, är många förstörda av dålig mat, media och medioker PK-skola. Där kan det vackla, men sånt saknar betydelse. Det är inte trendigt att tro på MSM.