2020-06-08, 23:34
Medlem
CompleteControls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra
Visst känner ni också en svag men tydlig vapendoft?

Absolut....SW Magnum .357 licensnr 61575...
Citera
2020-06-08, 23:40
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AW93FWB
Om det är han skall jag leta fram en bild som bara familjen har och lägga upp. Men jag är för ung för att ha några egna bilder på Christer.

Väntar otåligt på bilden. Kan gärna swisha dig ett par hundralappar som kompensation för jobbet, behöver bara ett nummer, du kan PM:a mig.
Citera
2020-06-08, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra
Ja det här var fan svårbedömt.

Vad tror du om Verner som far till c? Jag kan ju inte lova att det var han som sköt Palme. Men att han är min mors kusin är rätt säkert....
Citera
2020-06-08, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Väntar otåligt på bilden. Kan gärna swisha dig ett par hundralappar som kompensation för jobbet, behöver bara ett nummer, du kan PM:a mig.

Jag hade skickat för lite för att kunna skicka pm. I värsta fall får vi lösa det här efter KP givit oss sanningen och ljuset.
Citera
2020-06-08, 23:59
Medlem
Vi nära honom har alltid trott aha han var skyldig. Hade polisen utrett det ordentligt kanske det varit annorlunda /1337
Citera
2020-06-09, 00:03
Medlem
Citat:
Jag hade skickat för lite för att kunna skicka pm. I värsta fall får vi lösa det här efter KP givit oss sanningen och ljuset.

Vet du något konkret kring vapnet? Om CA har sagt eller antytt om något om mordet? Jag antar att du kanske inte vet om Palmegruppen förberett er på om det är han som ska presenteras på onsdag?

Om det är CA så får jag verkligen beklaga såklart. Tror det kommer bli en mediahetsjakt kring er familj då. Men alla stormar är till för att ridas ut!
Citera
2020-06-09, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
sänd nummret till sopprot 85 @ hotmail . com från valfri email.

ladda upp den här exempelvis: https://imgur.com/upload

uppge en 4-siffrig kod i emailet som du efteråt uppger här på forumet, så jag vet det är du och ingen annan här inne.

swishar efter bilden lagts upp.
Du sitter väl inte och smyghåller på något för oss trogna?
Citera
2020-06-09, 00:11
Medlem
leg0s avatar
Citat:

Om det visar sig att det är CA så se nu till att tjäna deg på bilden. Du kan säkert sälja den till Aftonbladet eller Expressen för bra med stålar.
Citera
2020-06-09, 00:19
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andran
Du sitter väl inte och smyghåller på något för oss trogna?

Nejdå. Det blir inte förrän efter presskonferensen fick jag veta nu.
Citera
2020-06-09, 00:29
Medlem
Walhazs avatar
Citat:
Vi nära honom har alltid trott aha han var skyldig. Hade polisen utrett det ordentligt kanske det varit annorlunda /1337

Om det är CA så lär ju folk börja skriva väldigt utförliga böcker och filmmanus om hans liv tämligen omgående. De lär vilja tanka dig och andra släktingar/bekanta på information.

Vet du om det finns fler episoder av kraftig ilska/hot/våld som den med hundmisshandeln? Är det ett återkommande tema i hans personlighet eller var hunden en enskild händelse? Hur såg de här ”låsningarna när Palme kom på tal” ut i verkligheten?
Citera
2020-06-09, 00:39
Medlem
Om det skulle visa sig att vapnet dykt upp under en renovering av huset i Tungelsta - är inte det ytterligare något av en skandal?

Skulle man fråga de flesta här i tråden var man borde leta efter världens mest eftersökta vapen så skulle svaret säkerligen vara stugan i Tungelsta och i dess närhet...
Citera
2020-06-09, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frosten.Patron
Om det skulle visa sig att vapnet dykt upp under en renovering av huset i Tungelsta - är inte det ytterligare något av en skandal?

Skulle man fråga de flesta här i tråden var man borde leta efter världens mest eftersökta vapen så skulle svaret säkerligen vara stugan i Tungelsta och i dess närhet...

Hittat vapnet i Tungelsta är en fet skandal. Lite som att de inte jagade rätt på revolvern tidigare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in