2020-05-19, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CattasBubbla
Ok, men ni ringde på mammans vanliga nummer då?
Ja han har skägg (och becknarväska...)
Ja självklart ingen hade fått något nytt nummer till henne ?!
Samma som innan alltså.Det mormodern hade.
Shit jag kan inte gå in på hennes sida och se ..Den killen som H*nnes va skyldig pengar har röd aktigt skägg inte mörkt.är det samma person så är det ju fan inte klokt asså!Han är ju killen som tagit H*nnes Smycken...Hemma hos Flickvännen innan allt detta hände.
Citera
2020-05-19, 23:08
Medlem
CattasBubblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cubism78
Shit jag kan inte gå in på hennes sida och se ..Den killen som H*nnes va skyldig pengar har röd aktigt skägg inte mörkt.är det samma person så är det ju fan inte klokt asså!Han är ju killen som tagit H*nnes Smycken...Hemma hos Flickvännen innan allt detta hände.
Okej...
Ja den ON jag ser har rödlätt skägg
Citera
2020-05-19, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rawliquid
Vill bara påpeka att du kanske inte är så anonym här som du tror, även om någon skrev tidigare att du är helt anonym. Såg i något tidigare inlägg att du inte ville skriva ut namnen på personerna som tog H*nnes guldsmycken osv då du inte vill ha med dessa personer att göra. Tänkte bara påminna att det finns ju en del "info" om dig här på flashback och om någon känner till dig kan dom nog lista ut vem du är utifrån den infon.
Absolut ...Men som jag skrev är det hörsägen ang O.N info jag fått av personer uppe i Sundsvall..
Citera
2020-05-19, 23:21
Medlem
Citat:
Absolut ...Men som jag skrev är det hörsägen ang O.N info jag fått av personer uppe i Sundsvall..
Jag hajjar vad du menar nu info haha ...Antagligen tror du att jag är brud bara för att min morsa lät snubbar antasta mig när jag va 13 bast ..Sorry är 50 år UNG Man heheh ang min x kärrings startade grej här på FB ang barnmisshandel?!
Vi hade delat Konto när vi va ilag hon bor med nån snubbe uppe i Söråker eller nått nu och jag stack ner hit till Malmö gifte mig med en vacker Asiat
Citera
2020-05-20, 00:31
Medlem
Citat:
Jag hajjar vad du menar nu info haha ...Antagligen tror du att jag är brud bara för att min morsa lät snubbar antasta mig när jag va 13 bast ..Sorry är 50 år UNG Man heheh ang min x kärrings startade grej här på FB ang barnmisshandel?!
Vi hade delat Konto när vi va ilag hon bor med nån snubbe uppe i Söråker eller nått nu och jag stack ner hit till Malmö gifte mig med en vacker Asiat

Sån info som du skriver här räcker ju långt för vissa att kunna klura ut vem du är irl, men det kanske du själv redan förstår och struntar i.
Citera
2020-05-20, 02:25
Medlem
Vet någon om mormodern bor i centrala delarna av Sundsvall? Och hur länge S*r* brukat igen?
Citera
2020-05-20, 02:45
Medlem
Citat:

https://www.facebook.com/oscar.nilsson.31

Denna är det nog isåfall. Han finns i diverse trådar här och verkar hänga ihop med Björ* La*uza från Härnösand. *=n

De har kanske våldskapital till detta.

Länk till en tråd där de förekommer.
(FB) Vansinnesfärd och misshandel i centrala Sundsvall
Senast redigerad av Budare123 2020-05-20 kl. 02:50.
Citera
2020-05-20, 05:02
Medlem
PeterNosters avatar
Det skrivs i tråden om stöld av väskor.
En person LL nämns i samband med det.
Som upplysning kan man säga att efternamnet L är ett känt resandenamn.
Vad sysslar hon med?
Det finns två LL på Lexbase. En med andranamnet Isabell 29 och en Victoria 34.
Finns det fler resande inblandade?

Den här modern heter hon Sara-Margareta (med bindestreck) och född på Alnö 1975?
Var det hon som finns på en videointervju i tråden som hade ADHD och knarkade?
Senast redigerad av PeterNoster 2020-05-20 kl. 05:18.
Citera
2020-05-20, 05:38
Medlem
Man i 20-årsåldern förvirrad och lättklädd gåendes på E4an, förd till sjukhus av polis inatt.. kan detta vara Hannes?

https://www.st.nu/artikel/forvirrad-ung-man-orsakade-uppstandelse-pa-e4-bilister-far-berom-av-polisen
Citera
2020-05-20, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tranquilhorse
Man i 20-årsåldern förvirrad och lättklädd gåendes på E4an, förd till sjukhus av polis inatt.. kan detta vara Hannes?

https://www.st.nu/artikel/forvirrad-ung-man-orsakade-uppstandelse-pa-e4-bilister-far-berom-av-polisen

Såg bild på mannen på Gobiten. Innan de tog bort den, som tur va.
Tyckte nog den på bilden såg lite mer stabbig ut i kropppstypen än Hannes. Men, bilden var dålig.
Ja, en del av kläderna är ju funnen! Kanske man hållit honom och nu släppt honom!
Man kan ju hoppas! 🙏
Citera
2020-05-20, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tranquilhorse

Nä var inte han 😭
Citera
2020-05-20, 10:18
Medlem
Någon som sett eller hört något nytt ?

Så ledsamt detta är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem