Citat:
Ursprungligen postat av
Fraaga
Jeg ser at flere retter mistanke mot sønnen. Hvorfor er det ingen som mistenker døtrene? Minst én av dem hadde interesser i farens bedrift, som kanskje hadde blitt splittet opp hvis AEH hadde tatt ut skilsmisse. Kan en av døtrene ha reddet sin arv?
Hon som skrev brevet, som inte belv sickat. Har jag misstankar om har en inblandnig. Framför allt att hon skrivit brevet.
Brevet går att läsa här:
https://www.tv2.no/a/11480054/
Citat:
Vi får da forklaringen at politiet har gjort dette ved en «feil», noe de beklager sterkt! Jeg var på det tidspunktet rasende, hvordan kan de leke med min mot sitt liv slik, hva med mine barns sikkerhet nå? Spørsmålene var mange. Jeg sitter igjen nå og tenker. Hvis dette var en «feil» av politiet, i så fall hvem gjorde feilen? Denne personen må jo stilles til ansvar!
Här letar hon efter en syndabock för komunikasionen som polisen gjort med GM. Säkerligen inte med en feltagelse utan för att se om det fans nogon att kommunisera med överhuvudtaget.
Citat:
I et av de første møtene med KGF ble vi bedt om å skrive under på et dokument som gjorde at politiet kunne ta opp alle samtaler som kom inn på våre telefoner...
Citat:
..i møte med henne bekreftet de at de lyttet på alle samtalene til de pårørte.
Dette fikk jeg vite på telefon av henne og jeg ringte rett opp til min kontakt i politiet. Jeg fortalte ganske ordrett at jeg følte dette var et største overgrepet jeg hadde blitt utsatt for av personer jeg skulle ha stolt på.
Hon ifrågasätter hon Polisens metoder vid avlyssning av telefonerna. Räknar med att det vill vara naturligt att polisen avlyssnar allt som sker när dom sätter in avlyssning. Då kan man ju antingen välja att samarbeta med polisen och avstå från att snacka skit i telefon under tiden avlusningen pågår.
Hon värkar inte vara så sammarbets villig. Det får mig att misstänka hennes inblandning.