Citat:
Ursprungligen postat av
HejaFinland
Har inte statens TV informerat dig om SDs politik? Ja fortsätt du att vänta på att SDs politiska motståndare skall tillrättalägga sanningen för dig. Eller så kan du lyssna på SD istället.
https://www.youtube.com/watch?v=l_7WUipkXTU
Aha! Tack. Då vet jag
Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
Tror du att undersökningen gjorts efter debattens avslutning? :
Jag tänkte inte så långt.
Citat:
Man brukar benämna den här typen av fulspel för "falsk dikotomi", men det känns inte riktigt som om det begreppet räcker till för ett uttalande som är så helt igenom efterblivet som ditt. Är du så här jävla korkad på riktigt?
Jag kan bekräfta att så är fallet. Det är därför jag ventilerar mina tankar bland flashbacks inelligensaristokrater (till vilka jag givetvis inräknar dig) för att få lite feedback på min världsbild.
Nu verkar dock käbblet om den kriminelle amerikanske fentanylmissbrukarens bortgång lägga sig så att vi får reda på om dödsorsaken var kvävning, hjärtinfarkt eller corona. Oavsett lär polisen inte klara sig från fängelse eftersom hans öde här i livet blev befinna sig vid fel plats vid fel tidpunkt. Så hade jag varit Jimmies rådgivare hade jag rått honom att opinionsmässigt inte offentligt ta ställning i skuldfrågan överhuvudtaget.