Citat:
Ursprungligen postat av
hanken009
Det är såklart inte heller omöjligt att resten av kroppen ligger nergrävd/nergrävt på en kyrkogård eller liknande.
Han var väl lerig när polisen hämtade upp honom? Plus att det var väl lerigt i hallen hemma hos honom när man tittat in genom brevinkastet?
Liksom hur fasen skall det finnas resurser till att lyfta på varenda gravsten i uddevalla/omnejd för att se efter ifall det nyligen grävts under någon gravsten?
Finns ju flertalet kyrkogårdar så om det nu är så så förstår jag att han skriver den där lappen i häktet "att detta aldrig kommer att lösas."
Han hade ju sina sjuka fantasier tydligen ang kroppsdelar och kyrkogårdar så vad är möjligt och omöjligt liksom?
Detta är som sagt en teori, men åter igen så är fasen inget omöjligt i det här fallet.
Vissa saker är dock lite omöjligare än andra. Om leran skulle vara från att han begravt henne måste han ha styckat henne i ljusets hastighet, för att sedan raskt knata ut med en eller flera kroppsdelar och grävt ner dessa på bara någon minut på väg till tåget (tidslinje GPS). Alternativt burit med en huvudlös kropp. Att ha åkt tåg med kroppsdelar, eller kropp, känns ännu mer långsökt.
Leran som pappan såg kan mycket riktigt komma från T:s skor, men dessvärre tror jag att det var torkat blod han såg från när T släpat W mellan vardagsrum och badrum (se Bluestarbilder). Jag tror inte att han var riktigt "beredd" på att associera till blod vid tillfället.
Det är heller inte helt klart huruvida T hade någon särskild fäbless för kroppsdelar. Om det är SMS du syftar på är en rimlig tolkning att han ville "dela" dvs "kopiera" henne, eftersom han sedan skriver att han vill ha sex med två om dagen separat. Det har diskuterats många gånger tidigare i tråden. Eller är det något annat du tänker på?