2020-06-06, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Men denne kontoen som er hacket, som tilhører en mann på sørlandet, hvem knyttes opp mot den handlingen?

Si det, stjeler du en mobiltelefon så får du som regel med en epost-adresse på kjøpet
Citera
2020-06-06, 17:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nemdahajhn
SH har uttalt at "det er ikke som dere tror". Her ligger nøkkelen. Politiet vet MYE mer enn de har offentliggjort. Saken kan bli snudd helt på hodet til mandag. Tror vi har noen store overraskelser i vente.....Forøvrig er det mange som undervurderer politiets arbeid i dette forumet, og tror at man i avhør blir utsatt for manipulasjon, press og trusler om å tilstå. Idag jobber det norske politiet på en helt annen måte ifht til avhørsmetoder. A*bjø*n Ra*le* er hovedmannen bak dette.
https://www.politiforum.no/artikler/aeresprisen-til-asbjorn-rachlew-kritikeren-som-gar-sine-egne-veier/426218
Ja, nettopp! Derfor reagerte jeg på brevet fra ene datteren, om hvordan bl.a. avhørene hadde foregått. Jeg fikk inntrykk av at alt ikke hadde foregått optimalt.
Derfor er det bra at det finnes video-opptak, for det var det jo ikke før.
Vi får se hvordan det utvikler seg. Jeg har i utgangspunktet tillit til politiet.
Citera
2020-06-06, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strongsoda
Varför inte? Har ju ingen betydelse överhuvudtaget om folk får reda på det.
Dessutom kanske det flesta tror det är värre än vad det egentligen är?

Gissa namnet, jo gratulerar med dagen.

Slike ting kan være uetisk å legge ut på nett, hvis man vet om det gjennom kjente. Er også en stor forskjell på om det er blitt sagt i raseri i puberteten, eller om det var et reelt økenavn.
Citera
2020-06-06, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Det er flere interessante uttalelser i artikkelen.
Bl.a. disse uttalelsene synes jeg er viktige:

"– Jeg har bodd på rom med TH en hel uke av gangen. Han sa aldri noe negativt om kona. Tvert imot; han har sagt at han har vært heldig å ha hatt «L*isbeth» som har tolerert at han har jobbet så mye. Han har hatt dårlig samvittighet for at han ikke fikk gjort nok hjemme. Det samme har han hatt for at han eksempelvis har glemt en bryllupsdag, eller liknende, sier N*ilsen som gjentar at han ikke kan forestille seg at kameraten har noe med forsvinningen å gjøre."

"Familiens bistandsadvokat SK formidler også at H*agens barn undres også over karakteristikkene av at foreldrenes ekteskap var trøblete.
– De er ikke i nærheten av å kjenne seg igjen i beskrivelsene som enkelte andre gir av et ekteskap som turbulent. Jeg har en viss forståelse av at familien ikke har all verdens sans for en del av personene som utgir seg for å være nær familien."

Vad tänker du om detta? Jag tänker att inför vissa nänniskor vill man hålla masken. Särskilt inför barn och gemensamma vänner. Det är lättare att dela äktenskapsproblem med en vän som saknar stark relation till den äkta hälften. Det är mer regel än undantag att de "närmaste" i form av gemensamma vänner inte ser och hör om relationsproblem. Är man dessutom en stolt person, kanske till och med narcissist, blir det än viktigare att hålla fasaden. Vet inte i vilken mån den personligheten finns här.
Senast redigerad av Halleluljah 2020-06-06 kl. 18:07. Anledning: Missat mellanslag
Citera
2020-06-06, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Hvordan kan det ha seg at at du har et behov for å kalle TH for alt dette, dersom det var Lisbeth som var utro og Lisbeth som hadde alkoholproblemer? For en mann med hans pengebinge så kunne han jo når som helst forlatt henne, faktisk tyder det på at han oppriktig elsker henne, selv etter alle disse påståelige personlighetsbristene.

Problemet er at han da hadde måttet ut med en del penger, selv om det var HUN som hadde vært utro. Det hadde vel blitt for mye å betale henne for det.
Citera
2020-06-06, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Ibland måste man låna för att få ut pengar för att det går fortare än att sälja av investeringar.
Det är inte ovanligt.
Det kan även beroende på situationen löna sig skattemässigt!

Nå vet jeg ikke hvor TH har sine verdier, men jeg vil tippe at mye av pengene kommer fra gode investeringer på børsen. Siden jeg har endel erfaring med dette kan jeg stadfeste at det er fort gjort og omsette aksjer i penger
Det går nesten like fort som å overføre penger fra en konto til en annen, dog med unntak av vippe da
Selger man aksjer for 20 mill, har du pengene på konto dagen etter med mindre det kommer en helg i mellom.
Citera
2020-06-06, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hi-star
Problemet er at han da hadde måttet ut med en del penger, selv om det var HUN som hadde vært utro. Det hadde vel blitt for mye å betale henne for det.

Det ligger också nära tillhands att tro att han har separationsångest efter att ha mist sin mor som ung. Att bostaden är så viktig för honom, talar inte det för separationsångest? Har sett fantasifulla teorier här om att bostaden döljer ett brott, men det vanliga skälet till att inte vilja lämna sitt hem är ändå känslan av trygghet.
Citera
2020-06-06, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjoddska
OM DU VILL SEE HENNE IGJEN. DU VIL LESE OG FØLG INSTRUKSTIONER PERFEKT.... for meg så høres dette ekstremt ut som en nordmann som planter inn diverse feil vilkårlig i teksten. Nesten klisjeaktig...

Jeg tror det er plantet inn feil i hytt og pine. Trenger ikke å være noe bestemt mønster !
Citera
2020-06-06, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Forsvaret lekker ofte opplysninger. For å komme sensasjonen i forkjøpet. Feks dette med økenavnet. Det er lekket av forsvaret, via brevet som ble publisert. Så vil det ikke bli en sensasjonsnyhet under rettssaken. De vil kunne starte forsvaret tidligere, legge det dødt.

Vel det er vel en god stund til en rettsak om det i det hele tatt blir en.Sikkert riktig i mange saker, dog føler jeg ikke det er så reelt i denne saken. ( siden det er snakk om lang tid til en evnt.rettsak)

Jeg er derfor ganske sikker på at det i denne saken er politiet som lekker i alle ender. Spørsmålet er hvorfor? Og hva de forventer å få ut av dette. Mulig jeg tar feil, men har aldri sett en sak hvor politiet så åpenbart leker katt og mus. Som betegnelser av siktede? Meldingen fra datteren til politiet kommer også trolig fra politiet, jeg håper vi ikke har et politi som sitter å hevne seg, det ville være veldig uprofesjonelt.
Citera
2020-06-06, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goingsomewhere
37RdeuCBtvcH5XP8RrRUzM7vStxdpp**** (har fjernet de siste fire tegn, for sikkerhets skyld)

Skal grave nok litt mere i dette, gir ovenstående btc mottaker adresse > 50% sjanse. Hvis der er noen fra VG som lurker i bakgrunnen kan de sende meg en PM.

Hva skjer med dette? Hva er dette?
Citera
2020-06-06, 18:21
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystix
Hva skjer med dette? Hva er dette?

Hvis du leser videre poster fra denne brukeren så vil du se fortsettelsen, og hva som kom ut av det det.

Kjempeinteressant!
Citera
2020-06-06, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Si det, stjeler du en mobiltelefon så får du som regel med en epost-adresse på kjøpet

Är ju också bara att laga en ny E-post adress helt random. Ingen raketforskning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in