2020-06-05, 20:29
Medlem
drunknars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Ja, det anser jag uteslutet av flera skäl:

1. Hon hade efter en helg med caching och samvaro med JS återkommit till sin bostad och talade under kvällen; 22:29-30, också med JS:
Dessförinnan hade hon inför USA-resan haft en del kontakt med MGM; barnen övernattade också hos henne.

2. Hon medicinerade mot ångestrelaterad sjukdom.

3. Hon kan inte anses vara en idealisk "partner in crime"; tvärtom.

4. Det fanns inga som helst spår från henne; varken på brottsplatsen eller annorstädes.

Du är lustig du när du konfronteras, din punkt 1 är ju helt möjlig som planterat pseudo-alibi. Det kom ingen T och la sig i sängen, efter den lilla fejkchatten preppade hon för att sätta LW på plats/mörda LW. Hur kan du ens komma på tanken att använda det som punkt 1? Bevisvärde noll.
Punkt 2: Om hon gjorde det så bevisar det inget alls men huruvida hon gjorde det eller ej vet du inte, bara en person vet det och hon har noll trovärdighet.
Punkt 3: Nej men om det var hon som slog ihjäl HD så var hon egentligen inte någon partner in crime utan huvudgärningsman.
Punkt 4: Sant men det finns inget spår från någon gm på brottsplatsen så det säger inte så mycket. Någon har mördat LW men inga spår finns. Alltså har mördaren/mördarna lyckats städa tillräckligt bra. Annorstädes: Det fanns tillräckligt för att hon skulle häktas misstänkt för mord, det händer inte vem som helst. Mycket surt för åklagaren att tvingas släppa henne tror jag, antagligen framgick det klarare hur skyldig HD är när förhören upplevs på plats med hennes slingrande och tigande.

Alltså seriöst: Menar du verkligen allvar när du använder dig av punkt 1? Du försöker använda den lilla chatten för att bevisa vad? Att klockan var mycket och HD behövde bli av med JS genom att ljuga om sin dotter? Att det var en lögn kan jag ju inte bevisa men att du hänvisar till det är absurt. Är det så svårt att erkänna att dina antaganden om HDs medverkan bygger på påståenden och "fakta" som kan spåras tillbaks till henne själv eller SD?
Citera
2020-06-05, 20:40
Medlem
drunknars avatar
Citat:
Allt som hände i samband med mordet; den avbrutna USA-resan mm bör ha inneburit extraordinära psykiska påfrestningar. Inför förhören tvingades hon medicinera; hennes far fick också köra henne till psykakuten. - Hon hade precis lyckats arbeta sig upp till 85%; sedan blir hennes make häktad, misstänkt för mord, hon själv häktad och bojad i sina barns åsyn; omskriven på sociala medier, osv. - Vem hade inte hasat sig fram på armbågarna i hennes situation?

Svar: En mördare som kan ha fejkat allt det du skriver om. Hennes far SOA är av många betraktad som en av de som vet sanningen, vad tror du om SOA?
Om hon mördat LW utan att ha planerat det så är det ju inte så konstigt att hon drabbas av negativa effekter på måendet. Kanske inte att det tynger hennes samvete men insatserna är stora med långt fängelsestraff och raserat socialt liv på spel. Dessutom så kunde hon riskera att stoppas från att springa runt i skogen och leta burkar och sedan skriva floskelfyllda små anekdoter om dessa burkar. Hennes favoritsysselsättning.
Senast redigerad av drunknar 2020-06-05 kl. 20:44.
Citera
2020-06-05, 20:50
Medlem
Citat:
Allt som hände i samband med mordet; den avbrutna USA-resan mm bör ha inneburit extraordinära psykiska påfrestningar. Inför förhören tvingades hon medicinera; hennes far fick också köra henne till psykakuten. - Hon hade precis lyckats arbeta sig upp till 85%; sedan blir hennes make häktad, misstänkt för mord, hon själv häktad och bojad i sina barns åsyn; omskriven på sociala medier, osv. - Vem hade inte hasat sig fram på armbågarna i hennes situation?

Absolut, jag håller med! Med hennes historik och allt.
Men har mycket svårt att se hur hon då kan vara förmögen att prestera under arbetstid där det krävs att hon uppfattar och tolkar intryck i interaktioner med patienter, fixar problemlösning i realtid, planerar och organiserar kontinuerligt under arbetets gång.
Och samtidigt uppger hon i förhör att hon inte minns ganska omvälvande händelser i privatlivet. Sånt som verkligen inte hör till vardagliga händelser
Så hur menar du att HD kan skifta mellan ett funktionellt arbetsliv och minnesförluster utanför arbetstid?
Citera
2020-06-05, 20:54
Medlem
Citat:
Ja, det anser jag uteslutet av flera skäl:

1. Hon hade efter en helg med caching och samvaro med JS återkommit till sin bostad och talade under kvällen; 22:29-30, också med JS:
Dessförinnan hade hon inför USA-resan haft en del kontakt med MGM; barnen övernattade också hos henne.

2. Hon medicinerade mot ångestrelaterad sjukdom.

3. Hon kan inte anses vara en idealisk "partner in crime"; tvärtom.

4. Det fanns inga som helst spår från henne; varken på brottsplatsen eller annorstädes.
Jag skulle vilja lägga till att SD inte verkar ha velat ha någon kontakt mellan sina "två fruar" tidigare. Speciellt att han utan chatt skulle tagit med HD till planket för att tala med och än mindre klå upp LW, känns märklig. Han ville nog klara det själv.
Sedan ÄR hennes tigande problematiskt.
Citera
2020-06-05, 21:16
Medlem
drunknars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Philomena
Med stor respekt för dina nyanserade och insiktsfulla inlägg så måste jag ändå uttrycka att det finns en del tvivel kring hur detta helt omöjliggör HD som GM.

1. a) OM, jag säger om, mordet var planerat så kan ju både flickorna och Sillen ha varit planerade alibin. Mordet skedde väl efter denna chatt ägde rum med Sillen? b) Om flickorna sov så hade de väl inte koll på om mamma smög ut med tanke på hur nära det var? Detta bygger då på om mordet var i samverkan med en eller två andra så att HDs aktiva roll inte tog så lång tid.

2. Detta har jag förstått använts som spiken i kistan mot HD som GM. Men kan man inte se det tvärtom att just en person som mår psykiskt dåligt och har ångest kan agera gränslöst, våldsamt eller på annat sätt utanför normala spärrar antingen på grund av andra symtom i ev sjukdomsbild eller pga inflytande av stark medicinering? Det behöver inte vara så men lika litet bör väl psykiska problem göra att någon utesluts som GM?

I tråden har det diskuterats en del om ev psykos, depression eller bipolaritet utifrån medicinering som står i FUP. I alla fall det första och det tredje kan slå åt helt olika håll och framkalla både passivitet och farliga vanföreställningar som gör att personen kan agera våldsamt mot annan. En psykos behöver inte med automatik innebära en passiv omöjlig GM utan kan även t ex skapa paranoia, vanföreställningar, hallucinationer och annat som gör en människa snarare mer aggressiv och våldsam. - Om jag tolkat informationen på t ex 1177 rätt. Har det bekräftats exakt vad HD lider av, hur det tar sig uttryck, hur sjukdomshistoriken dokumenterad av läkare eller psykolog ser ut, samt medicinering? Vad av det vi tror oss veta om HDs tillstånd är trådsanningar och vad är konkret fakta?

Att HD skulle varit så deprimerad att hon varit ur stånd att agera vänder jag mig emot starkt utifrån att hon verkar ha fullgoda kognitiva förmågor på en rad andra plan samt därtill energi och handlingskraft till mycket (sitt arbete som kräver vakenhet och skärpa, sitt lösande av svåra mystar, sitt frekventa resande och logistik kring detta, klarar av att genomföra flytt, skaffa ny pojkvän, orkar städa golvbrunnar, genomför flytt och skilsmässa).

3. Varför inte? Som Lookslike skrev så verkar hon ha två ansikten och vi ska i tråden bara se det ena men det skymtar ett annat emellanåt. I tråden har även tidigare gjorts inhopp av användare som påstår sig känna henne och som menar att hon har en helt annan sida också som de snarast beskrivit som hänsynslös (minns ej exakt formulering) och kallt beräknande. Jag tänker att om mordet föregåtts av viss planering, som jag tror, så är den uppmärksamhetstörstande SD en alltför pratig pajas för att ha klarat av att tänka ut allt själv. Jag spekulerar att det finns en mer lågprofilerad person som styrt upp saker eller med stålvilja krävt att LW skulle bort. Där tycker jag att HD stämmer in mest av de personer som figurerat som misstänkta.

4. Det fanns väl inga spår av någon på BP som gick att direkt fastslå kom ifrån mordtillfället, men det betyder inte att ingen mördade LW och hon dog av sig självt. Mycket kan förklaras om två eller fler hjälpts åt. a) att LW följde med någon utan att ana oråd samt lämnade dörren på glänt, kan tyda på att en helt normalt klädd SD dök upp med fagra löften eller liknande igen och sa sig vilja tala om något inför de bådas resa. b) att inte massor av spår ändå lämnades på BP och på SD kan bero på att en annan person redan fanns där iförd täckande klädsel förberedd att begå våldet. HD med sitt yrke har ju tillgång till kläder som kunnat använts för detta.

Nu vill jag egentligen inte gå i polemik mot dig då jag har stor respekt för dina inlägg och att du är väl påläst men jag vill bara peka på alternativa sätt att betrakta HD som möjlig GM. För att förtydliga så menar jag inte heller att SD står utan skuld och bör gå fri, jag har däremot svårt att tro att HD är den hon vill att vi ska tro att hon är och att hon därmed inte bör granskas närmre. Utifrån paret Ds agerande som står att läsa i FUP kan jag tycka att det pekar åt att de utfört dådet i samverkan.

Oj samma minut skrev vi våra svar på punkterna Vi verkar ha liknande kritik mot letsdoits försök till försvar av HD men jag diskuterar gärna skillnaderna. Det jag är mest intresserad av är punkt 3, jag skulle gärna vilja höra vad du ser som tecken på att mordet var planerat, jag tror ju inte det.
Och det kring punkt 2 tycker jag du lyckas väl med att resonera kring men vad vet vi om HDs medicinering? Om hon hade sådana utskrivna så kan man ju tänka sig följande teori:
-HD går på psykosblockerande medicinering en tid.
-HD mår bättre och bättre
-HD gör det klassiska misstaget som folk gör i dessa lägen, hon slutar ta medicinen
-HD tappar kontrollen allt mer men håller ihop det tillräckligt för att inte sticka ut för mycket
-HDs vansinne tar över och hon projicerar allt på LW, som bor inom synhåll och har historien med hennes make osv
-HD får SD att lura ut LW till planket, hon ska sättas på plats en gång för alla
-HD tappar helt kontrollen och tar ut allt på LW som slås ihjäl med grovt övervåld
-HD tar åter på sig offerkoftan, SD cyklar runt i timmar med bevis och dumpar det på olika ställen, hjälten till slut. Vilken lycka för narcissisten SD.
-HD ligger vaken hela natten, går till jobbet, försäger sig till MT. Som ett töcken.
-HD gråter ut hos pappa SOA som förstår och hjälper. Kanske även mamma. Som vanligt är det inte hennes fel utan medicinen, LW, SD, arbetet.....världen...allt utom hennes eget fel.
-HD hafsar sig igenom polisutredningen med illa dold vägran att berätta sanningen, SD tar på sig monsterrollen och flyttar fokus från den stackars HD. I tråden startas desperata sabotageförsök varje gång spekulationerna börjar glida över till att handla om HD och hennes roll. Hur många konton har använts egentligen? Måste vara tiotals om inte ännu fler. Jag gissar på att det finns konton med beskrivande profiler som kan användas av olika personer. Men här ska man komma ihåg att inte spekulera kring specifika konton om man vill undvika avstängning.
Stort range på typen av konton som använts kan man nog ändå konstatera utan att säga mer om det. Borde inte riskera avstängning med det jag skrivit här men anmäld blir jag nog garanterat.

Ok gled iväg lite där(som vanligt) men det är bara en teori som skulle passa om HD verkligen gick på mediciner av den typen. Narcissister måste vara kraftigt överrepresenterade bland patienter som tar eget beslut om att avbryta medicinering, haha allt passar in på HD.
Senast redigerad av drunknar 2020-06-05 kl. 21:18.
Citera
2020-06-05, 21:22
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
/.../ 1. a) OM, jag säger om, mordet var planerat så kan ju både flickorna och Sillen ha varit planerade alibin. Mordet skedde väl efter denna chatt ägde rum med Sillen? b) Om flickorna sov så hade de väl inte koll på om mamma smög ut med tanke på hur nära det var? Detta bygger då på om mordet var i samverkan med en eller två andra så att HDs aktiva roll inte tog så lång tid.
Kan du tänka dig en tredje person, dvs att MGM skulle samarbeta med två osäkra kort?
Citat:
2. Detta har jag förstått använts som spiken i kistan mot HD som GM. Men kan man inte se det tvärtom att just en person som mår psykiskt dåligt och har ångest kan agera gränslöst, våldsamt eller på annat sätt utanför normala spärrar antingen på grund av andra symtom i ev sjukdomsbild eller pga inflytande av stark medicinering? Det behöver inte vara så men lika litet bör väl psykiska problem göra att någon utesluts som GM?
Jo, jag kan se en psykiskt sjuk person agera både gränslöst och våldsamt - men jag kan inte se en sådan person samverka med MGM som är ytterst medveten om att det kommer en dag efter mordet som en psykiskt sjuk människa på goda grunder kan antas inte vara förmögen hantera utan att det riskerar återverka menligt på en mer kallhamrad part (förhörspress, press från omgivningen mm).
Citat:
I tråden har det diskuterats en del om ev psykos, depression eller bipolaritet utifrån medicinering som står i FUP. I alla fall det första och det tredje kan slå åt helt olika håll och framkalla både passivitet och farliga vanföreställningar som gör att personen kan agera våldsamt mot annan. En psykos behöver inte med automatik innebära en passiv omöjlig GM utan kan även t ex skapa paranoia, vanföreställningar, hallucinationer och annat som gör en människa snarare mer aggressiv och våldsam. - Om jag tolkat informationen på t ex 1177 rätt. Har det bekräftats exakt vad HD lider av, hur det tar sig uttryck, hur sjukdomshistoriken dokumenterad av läkare eller psykolog ser ut, samt medicinering? Vad av det vi tror oss veta om HDs tillstånd är trådsanningar och vad är konkret fakta?
Vet ej - annat än det man kan utläsa av förhörsprotokoll och vittnesutsagor, vad t.ex. HD:s chef berättat, osv. - Tycker du att detta sammantaget beskriver en person med nerver av stål; någon som garanterat kan hålla tand för tunga, anlägga pokerface; en pålitlig medhjälpare eller utförare?
Citat:
Att HD skulle varit så deprimerad att hon varit ur stånd att agera vänder jag mig emot starkt utifrån att hon verkar ha fullgoda kognitiva förmågor på en rad andra plan samt därtill energi och handlingskraft till mycket (sitt arbete som kräver vakenhet och skärpa, sitt lösande av svåra mystar, sitt frekventa resande och logistik kring detta, klarar av att genomföra flytt, skaffa ny pojkvän, orkar städa golvbrunnar, genomför flytt och skilsmässa).
En ångestrelaterad problematik innebär inte att man behöver vara handlingsförlamad dygnet runt. Mediciner och terapi har tydligen varit aktuellt i hennes fall - och är fortfarande.
Citat:
3. Varför inte? Som Lookslike skrev så verkar hon ha två ansikten och vi ska i tråden bara se det ena men det skymtar ett annat emellanåt. I tråden har även tidigare gjorts inhopp av användare som påstår sig känna henne och som menar att hon har en helt annan sida också som de snarast beskrivit som hänsynslös (minns ej exakt formulering) och kallt beräknande. Jag tänker att om mordet föregåtts av viss planering, som jag tror, så är den uppmärksamhetstörstande SD en alltför pratig pajas för att ha klarat av att tänka ut allt själv. Jag spekulerar att det finns en mer lågprofilerad person som styrt upp saker eller med stålvilja krävt att LW skulle bort. Där tycker jag att HD stämmer in mest av de personer som figurerat som misstänkta.
MGM är en pratig pajas bara om han anser en sådan roll gynna hans intressen; vid behov kan han också spela ödmjuk. - Det framgår tydligt av chattar mm att det är MGM som styr och ställer på olika sätt, kontrollerar, manipulerar och drar i olika trådar; detta gällde också LW.
Citat:
4. Det fanns väl inga spår av någon på BP som gick att direkt fastslå kom ifrån mordtillfället, men det betyder inte att ingen mördade LW och hon dog av sig självt. Mycket kan förklaras om två eller fler hjälpts åt. a) att LW följde med någon utan att ana oråd samt lämnade dörren på glänt, kan tyda på att en helt normalt klädd SD dök upp med fagra löften eller liknande igen och sa sig vilja tala om något inför de bådas resa. b) att inte massor av spår ändå lämnades på BP och på SD kan bero på att en annan person redan fanns där iförd täckande klädsel förberedd att begå våldet. HD med sitt yrke har ju tillgång till kläder som kunnat använts för detta.
Ja, i teorin kan mycket utspela sig, men i praktiken är det bara en person som efterlämnat spår. - HD gör allt för att söka rentvå sina barns far.
Citera
2020-06-05, 21:29
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elsa2020
Jag skulle vilja lägga till att SD inte verkar ha velat ha någon kontakt mellan sina "två fruar" tidigare. Speciellt att han utan chatt skulle tagit med HD till planket för att tala med och än mindre klå upp LW, känns märklig. Han ville nog klara det själv.
Sedan ÄR hennes tigande problematiskt.
Ja, det kan också läggas till, låt vara att MGM hela tiden bedrev ett dubbelspel vars huvudsyfte var att använda de två kvinnorna som spelpjäser. - Vad menar du att HD tiger om?
Citera
2020-06-05, 21:36
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drunknar
Svar: En mördare som kan ha fejkat allt det du skriver om. Hennes far SOA är av många betraktad som en av de som vet sanningen, vad tror du om SOA?
Han - liksom HD m.fl. tror på MGM:s oskuld. - Sedan söker naturligtvis SOA efter bästa förmåga tillvarata sin dotters intressen i så stor utsträckning som möjligt.
Citat:
Om hon mördat LW utan att ha planerat det så är det ju inte så konstigt att hon drabbas av negativa effekter på måendet. Kanske inte att det tynger hennes samvete men insatserna är stora med långt fängelsestraff och raserat socialt liv på spel. Dessutom så kunde hon riskera att stoppas från att springa runt i skogen och leta burkar och sedan skriva floskelfyllda små anekdoter om dessa burkar. Hennes favoritsysselsättning.
Det är många som gillar geocaching, och HD har väl själv någonstans sagt sig bekämpa en viss rastlöshet med att komma ut i skog och mark. - Så inte skulle hon riskera att förlora sitt andningshål genom att begå ett vansinnesmord.
Citera
2020-06-05, 21:48
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thislookslike
Absolut, jag håller med! Med hennes historik och allt.
Men har mycket svårt att se hur hon då kan vara förmögen att prestera under arbetstid där det krävs att hon uppfattar och tolkar intryck i interaktioner med patienter, fixar problemlösning i realtid, planerar och organiserar kontinuerligt under arbetets gång.
Och samtidigt uppger hon i förhör att hon inte minns ganska omvälvande händelser i privatlivet. Sånt som verkligen inte hör till vardagliga händelser
Så hur menar du att HD kan skifta mellan ett funktionellt arbetsliv och minnesförluster utanför arbetstid?
Tror "minnesförlusterna" är av blandat slag: dels orsakade av den turbulenta och omvälvande tid som förhören omfattar (i kombination med tyngre medicinering, sömnbrist, oro); dels att hon har svårt att skilja på sina egna minnen och det MGM sökt trumma i henne; allt blir en enda röra som hon inte förmår värja sig mot. - Hon har under en längre tid (många år) varit utsatt för en regelrätt hjärntvätt; hennes självförtroende har på det inre planet tagit mycket stryk; ångesten lurar runt hörnet.
Citera
2020-06-05, 22:06
Medlem
drunknars avatar
Citat:
Han - liksom HD m.fl. tror på MGM:s oskuld. - Sedan söker naturligtvis SOA efter bästa förmåga tillvarata sin dotters intressen i så stor utsträckning som möjligt.Det är många som gillar geocaching, och HD har väl själv någonstans sagt sig bekämpa en viss rastlöshet med att komma ut i skog och mark. - Så inte skulle hon riskera att förlora sitt andningshål genom att begå ett vansinnesmord.

Ok nu är du långt ute och cyklar i dina försök att plantera falsk information, medvetet eller ej. Du skriver:

Han - liksom HD m.fl. tror på MGM:s oskuld.

Så du påstår nu att du tror att HD tror att SD är oskyldig? Hon tror att LW mördats av någon annan? Eller försöker du vara lurig? HD tror att SD är oskyldig för att han är oskyldig till mord då HD slog ihjäl LW utan hjälp av SD och på eget initiativ. Om det är så du tycker så är vi ganska överens men det tror jag inte du kommer medge. Faktum är att din formulering avslöjar din agenda(alternativt ignorans): Du formulerar dig säkert när du beskriver hur HD,SOA mfl ser på SDs oskuld...men hur kan du ens komma i närheten av att veta hur dessa skumrask ser på SDs oskuld? Så varför formulerar du dig säkert där undrar jag?

Och du missförstår ju grunden i min teori med det du skriver sist. Mordet var inte planerat och någon kalkylerad analys av risken att hindras från att geocachea hade inte gjorts. Men efter mordet var ett faktum så oroade hon sig nog väldigt mycket för just detta, mer än hennes barn eller någon annan person. Och det är inte över än......det kommer aldrig vara över. Ingen preskriptionstid för mord

Avslutar med att citera en del av texten du skrev, denna:

och HD har väl själv någonstans sagt sig bekämpa en viss rastlöshet med att komma ut i skog och mark.

Återigen använder du dig av HD själv som källa för att förklara något som HD gjort/sagt. I detta fall kan det faktiskt ligga lite sanning i hennes uttalande, om hon nu sagt det du skrev, men att hänvisa till henne som källa är slafsigt....som jag ser det.
Senast redigerad av drunknar 2020-06-05 kl. 22:08.
Citera
2020-06-05, 22:25
Medlem
drunknars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalaan
Herregud vilken mupp till advokat.

"Advokaten menar att ingen annan hörde skriken, inte ens den person som bodde i samma hus som de som vittnade om skrik."

Pratade med grannen för längesen, har för mig att de sov eller åtminstone hade stängda fönster.

"Advokaten tar upp att det ena skrikvittnet ändrat sina uppgifter i ett av förhören och sagt att han hört skrik även från ett annat håll."

Han påstår även att jag ändrat mina uppgifter, trots att jag gav svar på den frågan (som han ställde t.om) när jag vittnade. Snacka om att gripa efter halmstrån.

Minns du skriken du hörde 14/5-2018? Vad tror du om teorin att dessa skrik kan ha kommit från eventuella mördaren HD mitt under ett slags vansinnesutbrott? Gissar att du kanske inte ens tänkt tanken men hur låter det för dig? Eller att skriken kanske kommit både från LW och HD?
Citera
2020-06-05, 22:27
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ok nu är du långt ute och cyklar i dina försök att plantera falsk information, medvetet eller ej. Du skriver:

Han - liksom HD m.fl. tror på MGM:s oskuld.

Så du påstår nu att du tror att HD tror att SD är oskyldig? Hon tror att LW mördats av någon annan?
Ja, det påstår jag - och har påstått hela tiden. - Du tror väl inte att MGM skulle erkänna något för HD..? - Hon har ju hela tiden bara fått höra om LW:s olika partners, och MGM låtsats värna om HD genom att försäkra sig om att inte den framfusiga LW uppenbarat sig på olika events och kommit i oönskad beröring med henne.
Citat:
Eller försöker du vara lurig? HD tror att SD är oskyldig för att han är oskyldig till mord då HD slog ihjäl LW utan hjälp av SD och på eget initiativ.
det är vad du (utan någon som helst täckning) tror?
Citat:
Om det är så du tycker så är vi ganska överens men det tror jag inte du kommer medge. Faktum är att din formulering avslöjar din agenda(alternativt ignorans): Du formulerar dig säkert när du beskriver hur HD,SOA mfl ser på SDs oskuld...men hur kan du ens komma i närheten av att veta hur dessa skumrask ser på SDs oskuld? Så varför formulerar du dig säkert där undrar jag?
Är rätt säker på att nämnda personer tror på MGM:s oskuld tills motsatsen ev. bevisas. - Tror du att MGM biktat sig..?
Citat:
Och du missförstår ju grunden i min teori med det du skriver sist. Mordet var inte planerat och någon kalkylerad analys av risken att hindras från att geocachea hade inte gjorts. Men efter mordet var ett faktum så oroade hon sig nog väldigt mycket för just detta, mer än hennes barn eller någon annan person. Och det är inte över än......det kommer aldrig vara över. Ingen preskriptionstid för mord
På tiden du drar fram lite mer handfasta bevis, i så fall - du hittar ju inget annat än floskler.
Citat:
Avslutar med att citera en del av texten du skrev, denna:

och HD har väl själv någonstans sagt sig bekämpa en viss rastlöshet med att komma ut i skog och mark.

Återigen använder du dig av HD själv som källa för att förklara något som HD gjort/sagt. I detta fall kan det faktiskt ligga lite sanning i hennes uttalande, om hon nu sagt det du skrev, men att hänvisa till henne som källa är ganska patetiskt....som jag ser det.
Vill du bannlysa henne..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in