Citat:
Ursprungligen postat av
Nyvaaken
Det å mistenke alle som har begynt å tvile på at TH er skyldig,skal være i slekt med han er en uintelligent tanke da.Det er for lavt nivå og like dumt som å påstå som at de fleste som stemte AP etter 22.juli.2011 kun gjorde det i sympati.
Det er muligheter for at det i hovedsak er 2 typer motiver for folk som er her å diskuterer,de fleste har en detektivmage å sterk trang til å forstå ting-Den andre delen har stor glede av et felleskap for å dele sladder.
Jeg tilhører den med detektivmage,og det ligger i min personlighet.Det jeg ikke forstår kan plage/oppta meg.
Jeg tenker nå mere på de 4 nevnte desperadoene som jobber hardt for å fremstille TH som uskyldig samma hva som dukker opp, ikke nødvendigvis deg.
At man tror at TH er uskyldig basert på magefølelse og at man ikke har satt seg inn i saken, det er nå greit, da trenger man ikke å være i familie med han.
Nå skal det jo sies at det ikke er alle som har kjennskap/innsyn til familien fra annen vinkel enn gjennom media, og derfor har gått glipp av flere detaljer.
Tror det er litt mere enn bare 2 motiver for at folk er her.
Men at folk er her bare for å spre at TH er en morder, uten å ha satt seg inn i saken, det tviler jeg faktisk veldig på.