2020-06-05, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p0kerfac3
Frågade Aftonbladet varför Johanna Rapp lyser med sin frånvaro och fick detta svar

”Hej, tyvärr har vi ingen liverapportering idag, den kommer att återkomma igen under rättegången, men idag är det så att vi kommer skriva vanliga artiklar istället om det händer något intressant.”

Jaha.. jag har för mig att hon skulle vara live idag med.. kanske ändrade planer

Jag har också ringt till Aftonbladet, växeln kopplade mig till Rapp... inget svar, kopplade mig till en annan kvinnlig reporter som sitter hemma och jobbar, hon visste inte varför de inte rapporterade idag och om det var tanken från början. Hon skulle hälsa sin arbetskamrat Rapp att hon var saknad av många som vill att hon ska återkomma.
Vi spekulerade i att Rapp inte var där idag eftersom det bara är en rättegångsdag denna vecka.

Hoppas på Rapps återkomst nästa vecka om det är fler rättegångsdagar då!
Citera
2020-06-05, 10:19
Medlem
"Det stod en hink med en svabb intill Wilmas tillhörigheter i garderoben, det var lite konstig placering tyckte jag" säger farfadern och berättar att han stod mest i hallen, men att Wilmas mamma letade igenom lägenheten."

Han är den första som pratar om en hink och svabb i lägenheten. Eller har jag helt missat detta?
Citera
2020-06-05, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saycheeses
"Det stod en hink med en svabb intill Wilmas tillhörigheter i garderoben, det var lite konstig placering tyckte jag" säger farfadern och berättar att han stod mest i hallen, men att Wilmas mamma letade igenom lägenheten."

Han är den första som pratar om en hink och svabb i lägenheten. Eller har jag helt missat detta?
Har inte heller sett det tidigare men det kanske var den som gjorde avtrycket på golvet i vardagsrummet då. Hoppas dom har kollat undersidan på den.
Citera
2020-06-05, 10:24
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:

Jag tror även att W:s biopappa har sett den. Någon till i alla fall.
Citera
2020-06-05, 10:25
Medlem
Turphiees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holger123
Ja absolut men det borde ju finnas mer än en journalist på aftonbladet

Kanske krävs att man är insatt för attvta över en så stor grej...vad vet jag, jag jobbar inte på aftonslasket
Citera
2020-06-05, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharya
Har inte heller sett det tidigare men det kanske var den som gjorde avtrycket på golvet i vardagsrummet då. Hoppas dom har kollat undersidan på den.
Teknikerna har enl fupen jämfört med allt i lght och konstaterat att det som gjorde avtrycket inte finns kvar där.
Citera
2020-06-05, 10:27
Medlem
Någon som sett något i FUP om T sa något till W:s anhöriga/kompisar när de kom och leta efter henne om att han trodde hon åkt till GTB och han följt efter?
Citera
2020-06-05, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle
Någon som sett något i FUP om T sa något till W:s anhöriga/kompisar när de kom och leta efter henne om att han trodde hon åkt till GTB och han följt efter?

Nej, han har aldrig sagt något sånt till släkt/familj.
Han bara sa att de gjorde slut (och bråkade) och att hon lämnade lägenheten efter detta.
Senast redigerad av Saycheeses 2020-06-05 kl. 10:36.
Citera
2020-06-05, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Teknikerna har enl fupen jämfört med allt i lght och konstaterat att det som gjorde avtrycket inte finns kvar där.

Har de hittat städmaterial över huvudtaget?
Citera
2020-06-05, 10:38
Medlem
Citat:
Nej, han har aldrig sagt något sånt till släkt/familj.
Han bara sa att de gjorde slut (och bråkade) och att hon lämnade lägenheten efter detta.

Ja ok, då var det bara en efterkonstruktion till polisen.
Citera
2020-06-05, 10:38
Medlem
Citat:
Har de hittat städmaterial över huvudtaget?
Vet ej. Har inte kikat igenom alla beslag.
Citera
2020-06-05, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Vet ej. Har inte kikat igenom alla beslag.

Kollade nu i fuppen, det stod en blå hink i badrummet vid undersökningen men hittar inget mer om städgrejer. Så svabben saknar väl...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in