Citat:
Ursprungligen postat av
Manskahahusvagn
Du borde istället lista orsakerna till att flyktingar inte släpps in i samhället, vilket får ett fåtal av dem att välja kriminalitet, medan majoriteten underkastar sig fattigdom och förnedring i sitt nya hemland.
1. De saknar utbildning, för deras land är efterblivet
2. Det är inte svenskars fel
3. Jag vill inte umgås med indoktrinerade muslim-pedofiler och tror de flesta svenskar inte vill det heller
4. De känner sig berättigade och orkar inte lyfta ett finger för att förändra sitt liv. Istället tar de konflikterna och problemet från sina hemländer hit till Sverige och fortsätter i samma stil. Troligtvis för att de har låg intelligens pga den islamistiska inaveln. En smart människa bryter ett dåligt mönster och gör förändringar, en dum fortsätter i samma spår om och om igen.
Vad är svårt att förstå?
Är något av detta en anledning till att mörda en annan människa? För att du är så sårad och inte får glida in på en räkmacka i samhället?
För att du inte får tillräckligt med mycket bidrag och stöd utöver det du redan får?
Är det an anledning till att ta en annans liv?
Jag har då aldrig mördat någon, och jag har inte fått bidrag från staten och fått kämpa till mig allt jag äger och har.
Bara för att du är invandrare så är du inte berättigad ett skit.