Citat:
Ursprungligen postat av
isanningensnamn
Så att kunna fler språk än engelska och svenska innebär större kompetens eller? Bra.
Tydliggör, jag är inte misslyckad. 5 årig universitets utbildning med egen lägenhet och bil.
Men trots att det hade gynnat mig att sänka skatten och strypa penga tillförseln till förorterna så tror jag att hela samhället raserar om vi inte stödjer den mest utsatta delen av samhället. Detsamma gäller landsbyggden.
Vad har språk med något att göra här?
Men att du särskriver och bryter säger mer än någon utbildning som ju antagligen är inom humflum i alla fall.
Vill du försöka "hjälpa alla svaga" så kan du ju faktiskt ta pengar ur din egen ficka och hjälp alla negrer och misslyckade vänsterpatrask utan att behöva involvera andra och tvinga andra att skänka sina pengar till misslyckat patrask.
Faktum med att dessa misslyckade idioter har mer möjligheter än någonsin idag att förändra sina liv men är inkapabla till det. Det är inte på grund av någon rasism, för få fritidsgårdar eller för lite bidrag (som redan tillhör världens högsta) utan på grund av vänsternegrerna själva. Sådana här whinande mongon som demonstrerar och ser rasismspöken överallt behöver inte mer daltande utan snarare en spark i arslet. De är inga jävla offer utan whinande bortskämda idioter.