Citat:
Stämmer bra, mitt ex var ganska lik T i sättet fast det var en tjej, efter mycket efterforskning under den perioden kom jag fram till att hon till 98% var borderline, hon blev aldrig så våldsam som T men det kan ju ha berott på uppväxt eller att hon visste att det var i hennes eget intresse att inte göra något sådant då hon inte hade en chans.
Förstår , sedan har ju borderline förmågan till empati o kärlek men även manipulera mycket och va lätt mytomaner men borderline går att läka . Men de gör ont när dom förstör o skadar en.. o man älskar , men dem måste jobba på sig själva o de är inte populärt. jobbigt , hoppas de är okej nu! Vill tillägga att psykopati är medfött.
Han var misshandlad men var inte sjuk men hade svårt o se värde o trodde sig va ont o va otrogen älskade en osv o sökte bekräftelse i människor för "det är så man gör som man" och tränar. Från öppen till trasig kall avtrubbad.
Har blivit misshandlad psykiskt från barnsben så de va inte lätt o ljuga för en när man lärt sig från mor (narcessist beteende) väldigt likt hur dom kan ljuga för sig själva men inte som T han är en klass för sig. Off topic men idag är det tydligen jag som psykiskt misshandlat sedan jag var 4 helt ologiskt men egen bubbla.
T verkar fokusera på besviket uttryckt i hån att polisen inte följer hans ledtrådar , även om kroppsdelen var funnen?
Inget logiskt finns här men tyvärr kommer det aldrig finnas en förklaring från hans mun endast handlingar. Och han kommer inte berätta mer om kroppen och helt seriöst eftersom han ljuger om allt hur vet man att inte det är lögner ? Polisen kan ju leta där han säger men inget är där så kan ju han bara sitta o säga att dom är dåliga detektiver o ljuger osv.
Jag hoppas han träffar vårdare utan skuldkänslor med..