Citat:
Ursprungligen postat av
breatheintheair
Ja ja tänkte att de blev fel och kände mig lite korkad efter jag skrev det haha.
Förstår inte hur om de är troll skulle va trovärdigt eller roligt ja vet inte vad sådana tänker i sådana här allvarliga saker. Äckligt beteende.
Tycker modd får ta bort personen för äckliga icke trovärdiga absurda teorier!
Nog för man får.ha teorier men senaste var ju inte ens trovärdig lite grand. Det borde räcka!
Jag kan tycka att moderatorerna kanske ska gå igenom tråden lite - men jag tror (vet ej) att de endast egentligen modererar/tar bort inlägg som är påhopp oss användare emellan. Samt om någon anmäler ett inlägg till Flashback.
Så därav bestämde jag mig för att scrolla över vissa inlägg från vissa personer (jo ibland läser jag dem ändå) men att jag inte tänker gå i klinch och besvara dessa iaf. För min egna sinnesfrids skull. Vi såg ju häromdagen att en annan totalt miste humöret i och med sådana inlägg (men personen har bett om ursäkt nu) - för det tillför ju inte tråden något vettigt/logiskt och förvillar många som läser och försöker att följa polisarbetet/rättegången och hoppas att rätt MGM nu är fast. Vi väntar mera på ett erkännande och förklaring till vad som verkligen hände W och helst ... att resterande av W återfinns.