Citat:
Ursprungligen postat av
2britter
Du skrev i ett tidigare inlägg att Ts pappa hade varit hemma hos T dagen efter mordet. Jag har inte sett den uppgiften någon gång. Då kan väl T inte ha hunnit städat tycker man. Då borde pappan ha sett blod tycker jag. Men han hann kanske både forsla bort och städa på natten. Hur säker är du på att Ts pappa skulle varit hos T på fredagen? Jag har helt missat det. Jag tycker att det skulle vara en ganska viktig uppgift.
Mindes hur det berättas ha hänt och har fel hans pappa har inte varit där enligt vad man fått höra. Sedan kan man ha teorier men då säger jag detta. Tack för hjälpen!
Min teori är att om någon skulle hjälpt så hade det inte varit vännerna. Tror att det kan ha skett när han åkte hem 5ggr. Eller att han fick adrenalin men tvekar nu på det när man ser vad han är för person, tror han fick panik och ilska, han var väl säkert arg för hon avled med så som han ser ut i mina ögon. Styckning tar tid , kanske fick han hjälp läste lite längre bak att hans pappa kan ha varit slaktare i tidigare hemland men vet inte om det stämmer bara teorier.
Sedan var det ju blod och muskelvävnad överallt vilken slaktare skvätter så galet våldsamt?
Han säger att knivarna inte går att använda till det - prövat , tappat humöret och fått utbrott med slö kniv så de stänker överallt?
Fått hjälp med kniv o annat efter detta kanske? Men kan ju vara så att han fick göra jobbet själv, känns inte som det är föräldrar som bryr sig på det sättet utan endast hålla god min. Mamman älskade W sa hon väl om jag inte minns fel?
I mitt fall var jag älskad och som en dotter på 1 dag. Hur pappan spelar över och dramatiserar som att det skall vara övertygande?? Hålla god min och status bland andra familjer uppe. Teorier och tankar bara. Men en sak är säker - ljuga kan dom inte bra i den familjen..