Citat:
Ursprungligen postat av
totalattack
Vi tar på oss tänkarhattarna gemensamt!
Svensk ekonomisk framgång bygger på vita mäns produktivitet. Med hjälp av vänstermultikultifeminism skänks en stor del av dessa vita svenska mäns produktivitet till viktigheter som feminism, invandring och homsexualitet. Man försörjer dessa. Vad tror du händer med dessa tre gruppers levnadssituation om du tar bort den enda produktiva länken? Blir det mer bidrag eller mindre? En matteuppgift för dig.
Du har en bra poäng som jag tror att många (jag själv bla) inte tänkt på kanske. Det låter som en ständig balansgång som låter som att det kan fallera närsomhelst..det kan man förvisso säga om allt här i livet, men det låter inte som att det är ett hållbart upplägg där alla kan vara lika nöjda hela vägen.
Jag tror att det är bra att det kan finnas en liten procent som tilltalar denna vänsterröra, men baserat på allt som händer idag, tar de alldeles för mycket plats, och det leder bara till en enorm PK soppa. Någonstans måste gränser dras och Sverige måste visa sin auktoritet nu och sluta upp med PK tramsen. Annars kan de stå där utan de vita som byggt upp ekonomin som du säger, och se allt fallera.