2020-06-04, 01:02
Medlem
5evers avatar
Det är viktigt att visa stöd för blm

Burn
Loot
Murder

https://streamable.com/11txnq

Det är kvinnan i denna artikel som mördades av demonstranterna.
https://globintel.com/usa/who-is-italia-marie-kelly-iowa-woman-killed-bio-wiki-age/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonerBatman
Det här känns farligare än Covid-19. Sättet journalisterna vinklar artiklarna kommer bara elda på detta. Till slut kommer rasismen inom poliskåren bli en påhittad sanning i Sverige också. Aftonbladets artiklar är totalt samhällsfarliga. Samtliga paragrafer som beskriver våldet mot svarta väljer ger bilden att det sker i Sverige. Varenda en bör avslutas med "i USA".

Jag har sagt till folk i flera år att journalisterna här i Sverige, i synnerligt Aftonbladet, är kriminella och borde dömmas till fängelse. De sprider bara mass psykoser dag in och dag ut för att hålla folk i schack åt den djupa statens agenda. Detta är bara ridå för riktningen de vill styra världen åt!
Senast redigerad av EricBana87 2020-06-04 kl. 01:32.
Citera
Medlem
Idpentzs avatar
Fredliga demonstrationer mot rasism är alltid fint men jag förstår inte varför det ska bli så hetsigt i Stockholm? Svenska polisen har väl inte strypt någon gripen till döds sista tiden?
Tänker dels på filmen från t-centralen som ligger på facebook, där ser man vilket kaos det är i och med denna demonstration.

https://www.facebook.com/watch/?v=177204787064925

Sen är det inte vidare smart att samlas såhär många under rådande pandemi heller...
Polisen som knäböjde och blev översvämmad av känslor när denne skall vara professionell...tjänstefel så det bara skriker om det tyvärr.
Citera
2020-06-04, 01:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GaretheGOLFERbale
Är hon inte en symbol för Sverige? Vi har väl underkastat oss, vi har väl kapitulerat? Om inte, så gjorde vi det idag.
Man kan onekligen tycka att politruk-polisen har förbrukat allmänhetens förtroende om inte annat.
Citera
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plasttyg
Folk som aldrig bryr sig det minsta kryper nu fram ur sina hålor och hejar på vad de tror är en "good cause" när det i själva verket endast är en politisk strid som pågår och som har absolut 0 att göra med hudfärg.
Men det har uppenbarligen med hudfärg att göra. Vit hud. Kvinnan i klippet måste be om ursäkt för sitt "white privilege".

Demonstrationerna och upploppen just nu kretsar uteslutande kring hat mot den vita majoriteten.
Citera
Medlem
asskissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan99
Det är nog så och man kan undra vad den operationen får för namn - jalla inshallah?
Operation ta den i tvåan, samling vid Zlatan statyn, på knä. Ass up face down.
Citera
2020-06-04, 01:04
Medlem
flottollons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashshit
https://www.youtube.com/watch?v=FP30iHBGqlo

Kan sätta en peng på att poliskvinnan är utbildad vid Södertörns Högskola!
En polis skall utföra sina tjänsteåtaganden, klarar man inte av det skall man självmant säga upp sig eller avskedas!
Vad hon nu gör, är att hon viker ned sig i sin tjänsteställning!
Dessutom trodde jag att hon var där för att förhindra att folk kommer för nära varandra med tanke på smittorisken för Covid-19, tycker hon då att det är lämpligt att börja kramas med okända människor i folkhopen?
Samt att hon tar ett politisk ställningstagande iförd polisuniform.

Detta är inte på något sätt OK!
Hon har precis bevisat att hon ej duger som polis, avsked är det enda möjliga jag kan se som resultat för ett liknande beteende.

Att Damberg dessutom godkänner handlandet skickar en tydlig signal om hur illa ställt det är med landet!
Instämmer Covid-19 i full blom och snuten viker sig?
Väldigt viktigt att hålla ut och fortsätta hålla avstånd sägs det (Om man nu inte är neger,hbtq och eller vänsterextrem) Så jävla dåligt att dom inte stävjade skiten.
Citera
2020-06-04, 01:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Engelitz
Hela världen skrattar redan åt Sverige. "Vi"gör oss till åtlöje hela tiden...
Ja, tyvärr är det så. Danmarks och Norges ministrar har kritiserat svensk politik öppet och det med rätta men inget går in i skallen på en svensk politruk. Då blir det så här att dumsnuten knäböjer för en invandrarmobb.
Citera
2020-06-04, 01:07
Medlem
flottollons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaretheGOLFERbale
Jag funderar på att ha med mig en påse med dadlar och nötter i fickan. Jag har hört att dom tycker dadlar och nötter. Om jag sträcker fram en näve med nötter när jag knäböjer kanske de skonar mig?

Man måste anpassa sig till nya verkligheten - en knäböjning är inte så märkvärdigt egentligen när man tänker efter. Det är ungefär som en övning på gymmet. Typ.
Citera
2020-06-04, 01:07
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Hon äventyrade sin och i förlängningen allas säkerhet genom att göra sig sårbar i situationen. Det hade varit enkelt för någon omkring att exempelvis sparka henne i huvudet och ta hennes tjänstevapen. Oavsett vad man tycker om gesten i sig måste det betraktas som onödigt riskfyllt agerande och därmed tjänstefel.

Var har du fått det från? Att det skulle vara tjänstefel av en polis att utsätta sig för onödig risk.
Citera
2020-06-04, 01:08
Avstängd
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idpentz
Fredliga demonstrationer mot rasism är alltid fint men jag förstår inte varför det ska bli så hetsigt i Stockholm? Svenska polisen har väl inte strypt någon gripen till döds sista tiden?
Tänker dels på filmen från t-centralen som ligger på facebook, där ser man vilket kaos det är i och med denna demonstration.

https://www.facebook.com/watch/?v=177204787064925

Sen är det inte vidare smart att samlas såhär många under rådande pandemi heller...
Polisen som knäböjde och blev översvämmad av känslor när denne skall vara professionell...tjänstefel så det bara skriker om det tyvärr.
Det handlar inte om polisen, dessa importerade minoriteter har hetsats av internationalistiska judar till att göra "revolution" mot vita människor. Det har varit planen med mångkulturen från början att dessa minoriteter ska ge sig på oss.
Citera
2020-06-04, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
https://streamable.com/jz5mvp

Kvinna skrämd till lydnad.

Aa detta börjar spåra ur lite nu faktist... och jag är utlänning dessutom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in