Citat:
Bestillte han noe sikkerhetsoppgradering i tiden han bodde der etter bortføringen? Ukjente kriminelle, med betydelig voldskapasitet, lurer i buskene og putter press på ham.
Finnes det en uskyldig mann som ville satt sine bein i det huset. Et åsted, politigjennomsøkt.
Og siden politiet mener at deres arbeid der kan oppklare saken, så er det - som sagt av mange her - bemerkelsesverdig at han jobber for å stanse dem.
Finnes det en uskyldig mann som ville satt sine bein i det huset. Et åsted, politigjennomsøkt.
Og siden politiet mener at deres arbeid der kan oppklare saken, så er det - som sagt av mange her - bemerkelsesverdig at han jobber for å stanse dem.
Ja. Ikke sant. TH motarbeider politiet og motarbeider en oppklaring av forsvinningen.
Citat:
Dette burde de gjort for lenge lenge siden.
Hva er skamløst med dette? Det er vel ikke skamløst å fortelle sannheten om en gjeng med døgenikter som kanskje er skyld i at moren din er drept og som nå, fordi de fortsatt er udugelige truer med å sende faren din i fengsel for resten av livet, og som uansett og likevel i snart to år har løpt rundt på bygda og spurt folk om de ikke har mer sladder å komme med.
Hva er skamløst med dette? Det er vel ikke skamløst å fortelle sannheten om en gjeng med døgenikter som kanskje er skyld i at moren din er drept og som nå, fordi de fortsatt er udugelige truer med å sende faren din i fengsel for resten av livet, og som uansett og likevel i snart to år har løpt rundt på bygda og spurt folk om de ikke har mer sladder å komme med.
Det er skamløst å misbruke sin rolle som tillits-person overfor barna. Selv om barna er voksne, er de i en vedvarende krisesituasjon så lenge saken er uoppklart.
Det er stygt gjort av barnas bistandsadvokat å nå kjøre barna i front i forsvaret at TH. Grusomt, rett og slett. Jeg lurer virkelig på om ikke barna burde se å finne seg en annen advokat, en som ivaretar barnas interesser, først og fremst.
Dette er et svik fra advokatens side. Min mening.
Du finner nok ut av de logiske bristene i brevet fra barna selv. Vil jeg tro. Hvis ikke, er det ditt problem.