2020-06-04, 00:33
Medlem
SneakyBeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Vänta bara tills samma poliskvinna kommer vara tvungen at slå ner ett upplopp, hon har målat in sig i ett hörn. Hon kommer inte få arbeta i yttretjänst eftersom kollegor nte kan lita på var hon har sin lojalitet.
Kommer sluta med att hon suger av varenda babbeluring i gänget medans svensken & dennes familj blir styckade mitt på ljusa dan. Nya smarta deeskaleringstaktiken hos regimens hundar.
Citera
2020-06-04, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shinker
vi är inte skyldiga någon något. Det är bara du som inbillar dig det eftersom du lever med ett undermedvetet självförakt. Vissa skär sina underarmar, vissa är som dig.

Vilka är vi och vem har sagt att dessa vi är skyldiga någon något? Släpp jointen och kom in i matchen för fan.
Citera
Medlem
CassandraCs avatar
Fattar ni vad som händer som SD får majoritet i riksdagen 2022? Räkna med militanta antifa som kommer slå sönder hela staden, det är demokrati.
Citera
Medlem
Herregud vad löjligt. Alltså, snutfjaten som knäböjer för socialbidragsparasiterna och vänsterextremisterna, vilken stor jävla tönt LOL.
Citera
Medlem
Masshysteriet är här. Drevet är igång. Först blåstes Paolos bagatell upp bortom alla rimliga proportioner, i sviten av en månadslång, konstant coronarapportering i massmedia (MSM).

Människor har blivit av med sina jobb. Deras inkomst är borta, eller kraftigt reducerad. De har suttit i 'karantän' och fått nog. Ungdomar får inte fira studenten, de har precis slutat skolan och tagit sommarlov. Amerikaniseringen av det svenska samhället fortsätter.

Folk förstår inte läget fullt ut, ändå springer de omkring och demonstrerar mot polisvåldet. Har ingen som helst insyn i polisens grymma verklighet i USA, tror sig veta. Tror sig förstå, men i själva verket icke. Masshysteri är rätt beskrivning.

2008 var bara ett smakprov. "Occupy Wall Street"? Ett skämt i jämförelse. Detta bådar inte gott för västvärldens framtid. Motsättningarna kommer att öka.
Citera
Medlem
Nord88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Du kanske menar flyttats bak? Om något sker tidigare har det flyttats bak.

Ja, du har rätt, rörde till det med formuleringen.

Bra att du är vaken.
Citera
2020-06-04, 00:35
Medlem
Flashshits avatar
https://www.youtube.com/watch?v=FP30iHBGqlo

Kan sätta en peng på att poliskvinnan är utbildad vid Södertörns Högskola!
En polis skall utföra sina tjänsteåtaganden, klarar man inte av det skall man självmant säga upp sig eller avskedas!
Vad hon nu gör, är att hon viker ned sig i sin tjänsteställning!
Dessutom trodde jag att hon var där för att förhindra att folk kommer för nära varandra med tanke på smittorisken för Covid-19, tycker hon då att det är lämpligt att börja kramas med okända människor i folkhopen?
Samt att hon tar ett politisk ställningstagande iförd polisuniform.

Detta är inte på något sätt OK!
Hon har precis bevisat att hon ej duger som polis, avsked är det enda möjliga jag kan se som resultat för ett liknande beteende.

Att Damberg dessutom godkänner handlandet skickar en tydlig signal om hur illa ställt det är med landet!
Citera
2020-06-04, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Aldrig i livet. 2/3 av dem klarar inte av 9:an ens en gång. Inte undra på att Afrika ser ut som det gör, de klarar inte ens av ett liv i Sverige.

Med samma sätt att argumentera skulle du sannolikt inte klara av att leva under torftigare förhållanden än i Sverige. Är det inte mer knasigt med ett samhälle som kräver >nio års skola för att du skall klara av att leva? Titta på "Gudarna måste vara tokiga" och återkom. Det är mitt enklaste tips.
Citera
2020-06-04, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Hon knäböjde. Andra har tolkat gesten som ett fördömande av polisvåld och ett stöd för allas och särskilt svartas lika värde. Men egentligen är det väl upp till henne vad hon ville visa med gesten? Det är väl ganska förmätet av dig att tolka den på ett annat sätt än det sätt som hon själv kan tänkas velat att gesten skulle tolkas på?
Jag tyckte det är bra när amerikanska poliser gör det, men att det är fel i Sverige eftersom det ger stöd till uppfattningen att vi har samma problem som i USA. Eric Donell och Sinthu Selvarajah blev inte dödade pga rasism utan för att polisen utgår från att människor som inte kan ta vara på sig själva är farliga våldsbrottslingar. Vi är såpass amerikaniserade att ingen demonstrerar för deras skull, men gärna mot orättvisor i USA.
Citera
2020-06-04, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Vilka är vi och vem har sagt att dessa vi är skyldiga någon något? Släpp jointen och kom in i matchen för fan.
Vi är svenskar och andra européer.

Du och vissa svennar lever med ett skadligt självförakt och det får dig att känna obefogad skuld. Men du kan söka hjälp för det. Sök hjälp. Jag tror på dig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGibbons
Skulle föredra om hon får sparken man vill inte jobba med en person som kommer göra så man dör om något händer... Poliser är inte militären så dom är civila personer som hjälper att hålla oss "säkra".

Hon kommer att bli befordrad och erhålla högre lön. (eftersom hon löste problemet som en människa - och människor är vi allihopa - och negrervåldtäktsman kan rehabiliteras och det är polisen uppgift att gulla med neger och arab)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stigmata01
Tvärt om, jag vedömmer icke-vita efter deras attityd och beteende före deras hudfärg, precis som jag gör med människor som har samma hudfärg som jag. Särbehandlar ingen vare sig negativt eller positivt.
Du har skrivit dig in i ett hörn så "isanningensnamn" kan använda vad hardcore vänstra använder hela tiden, för dom ser mer hudfärg än vanliga personer som inte orkar bry sig om vad för färg någon är och man dömer folk på hur dom pratar och behandlar en som person. ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in