2020-06-03, 23:07
Medlem
mUdajs avatar
https://instagram.com/randyisking?igshid=10bx1j3p5r3dc kika på hans live
Citera
2020-06-03, 23:08
Medlem
Agent11s avatar
Trams!Gå och lägg er det är jobb imorgon.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
SVT verkar ha raderat. Ja, det var ju ganska väntat. Visa ett gäng negrer som spelar apor och pekar finger mot kameran passar inte Sverigebilden.

Jag hann se det - 3-5 unga negrar från afrikas horn - står bakom journalisten och gör obscena tecken.
Citera
Medlem
Har dom börjat slå in rutor än?
Citera
2020-06-03, 23:09
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antligenhemma2019
Finns kvar på svtplay.se

Annars:

https://www.svtplay.se/video/27026481/nyheter-direkt/demonstrationen-fortsatter-i-stockholm

Någon måste spara ner videon innan SVT upptäcker misstaget.
Citera
Medlem
InnerstInnes avatar
Aktuellt klippte ut den dumma negressens oförmåga att artikulera sig. Bekvämt.
Citera
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nord88
Du tar orden ur munnen på mig. Det kommer att vara mentalt omöjligt att leva som en vanlig samhällsmedborgare när man inte känner någon som helst samhörighet med över 80% av befolkningen.

Tidsaspekten för västvärldens totala sammanbrott har även för mig flyttats fram.

Du kanske menar flyttats bak? Om något sker tidigare har det flyttats bak.
Citera
Medlem
moodyfieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burgundi
Det är väl lite så. Det här är verkligen inte våran strid. USA har helt andra problem än vad vi har. Vi är extremt långt ifrån varandra som länder.

Om något så borde det demonstreras mot den ökade kriminaliteten istället. Svenska poliser har en lång utbildning relativt den amerikanska. Under sådana här demonstrationer kan ju absolut kriminella element frodas och förstöra.

Förstår inte riktigt varför fredliga demonstranter hänger med på det här. Det skapar ju bara kaos.
Precis. Vi har ingenting med det här att göra.
Om något så borde vi höja fängelsestraff och se till så att svenska polisen får tillgång till fler verktyg för att gripa kriminella och utreda olagliga verksamheter.
Citera
2020-06-03, 23:10
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Live från slottet.

https://instagram.com/randyisking

Jag kollade ungefär 2 minuter innan jag kände totalt hopplöshet. Hela chatten bestod endast av Orten-svenska som "knulla din mamma" "Horpolis" osv osv....

Samtidigt undrar idioterna varför det finns förutfattade meningar mot dem? Makalöst.
Citera
2020-06-03, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavor
Amerikanism är fan som ett virus. Det tränger in i alla andra kulturer och som nanobots injecerade av borg drönare så konverteras kommande generationer till hyperglobalism. Plötsligt tror de att vi alla bor i USA och ska ha exakt samma värderingar som amerikanska liberaler har.
Helt rätt. Jag är fan trött på Amerika nu.
Citera
2020-06-03, 23:11
Medlem
Som sagt, det här blir mums för SD ...

Ungdomar ropar "ner på knä" åt tre poliser som vaktar slottet helt passivt:

https://twitter.com/SDTobbe/status/1268287136610074629
Citera
2020-06-03, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzur
Rättvisa för vem....? Floyd var ju amerikan och jag misstänker han förmodligen inte ens kunde peka ut Sverige på en karta om nån bett han.

Verkligen. Det är också ett strukturellt problem i USA gällande utbildning och militarisering av polisen. Alla är relativt rädda för att ha med polisen att göra med där inte bara mörkhyade.

I Sverige är polisen mycket bra på att ta konflikter och använder sig av deeskalering. Snarare borde vi ha mer poliser och stora massiva demonstrationer mot sprängningar, skjutningar och utpressningar mot restaurangväsendet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in