2020-06-03, 21:58
Medlem
Amadeusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Kravaller vid slottet nu
Och det handlar om svartas rättigheter. Tänk på det när det brinner i natt
Citera
2020-06-03, 21:59
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Hon lugnar inte ner någon situation. Hon bryter ju ihop fullständigt för att hon är livrädd?

Till och med demonstranterna tycker synd om henne och går fram och tröstar.

var ser du detta? lägg upp en länk så ska jag ändra åsikt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofiajadetarjag
Jag håller helt med! Vad är det här för jävla avskräden ? Jag tycker svenska polisen är helt underbar, de förtjänar kärlek inte hat. De har dessutom alldeles för låga löner.

Du beskrev precis även vad jag känner.

Även jag kommer säga upp bekantskapen om någon jag känner var där. Vilken tid startade denna idiotiska demonstration? Om det var före 17 lär ingen bekant ha varit där iaf.
Citera
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Hoppas kollegor som tänker göra sitt jobb och inte stödjer kommunism, svarta ligister och vänsterextremism läxar upp den där fega ynkliga polistjejen med hennes black power-tecken, jävla dåre.

Hur många svarta är med i extremvänstern? Majoriteten är svenskar.
Citera
2020-06-03, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
De betalar 25% på allt de konsumerar.
Med bidragspengar. Det räknas väl knappast.
Citera
Medlem
YP4XQs avatar
Det är negrerna och invällarna som ska knäbörja inför de vita eller sitt nya land! Har de någonsin visat sin tacksamhet dom jävlarna!?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag skulle aldrig acceptera ett ingripande från hennes sida - hon har ogiltigförklarat sig själv. Jag hoppas verkligen att myndigheten tar detta på allvar, det är tjänstefel så det skriker om det...

Kan bara instämma. Hon får tycka vad hon vill men i uniform representerar hon polisen och då skall man INTE genomföra denna typ av manifestationer. Sen är det inte tjänstefel men det kan definitivt bli ett disciplinärende av det hela.

Extremt olämpligt beteende av henne.
Citera
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Budskapet "Black lives matter" är inte politiskt och det överensstämmer med den svenska polismyndighetens värdegrund.

Det stod "White silence is violence" på den skylt, som hon höll upp, vilket tveklöst är ett politiskt budskap.
Citera
2020-06-03, 22:01
Medlem
-DaRude-s avatar
Precis när trenden börjar ser allt positivare ut och man tror sig kunna få kontroll över smittspridningen så samlas vänsterpacken, #jagärhär och de kriminella slöddren i tusentals så vi får börja om från scratch igen. Era blåsta jävlar.

Många bor ju dessutom i förorten så de kommer ta med sig smittan hem till sina svaga släktingar i ghettot och vi får se ännu en våg av döda åldringar som såklart även det kommer skyllas på svenskarna, vad annars.
Citera
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Hur många svarta är med i extremvänstern? Majoriteten är svenskar.
Menar du att dem svarta stenkastarna är högerextremister?

Sett till befolkningsmängd så är ett "högt antal" icke-vita i en organisation 2/10. Dem gånger jag hängt med AFA så kan jag nog ha räknat dem till i alla fall en ohuding.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
var ser du detta? lägg upp en länk så ska jag ändra åsikt.

https://www.expressen.se/tv/nyheter/polisens-lugnande-gest-nar-bilen-omringas/

Oerhört oproffesionelt. En skam för poliskåren.

Dessutom så trotsar hon alla coronarestriktioner som man kan tänka sig när hon går runt och kramar en massa människor. Sånt där tjafs kan hon hålla på med på fritiden, men inte när hon är i tjänst.
Senast redigerad av Kimma7 2020-06-03 kl. 22:04.
Citera
2020-06-03, 22:02
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag skulle aldrig acceptera ett ingripande från hennes sida - hon har ogiltigförklarat sig själv. Jag hoppas verkligen att myndigheten tar detta på allvar, det är tjänstefel så det skriker om det...

Ni är bara griniga för att ni inte fick se mer våld och konfrontation.

Den kvinnliga polisens agerande lugnade ned situationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in