2020-06-03, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Återigen överträffar du dig själv i dumhet och svartvitt tänkande.
Poliser som begår övergrepp är kriminella, men av en värre sort ty de har fått allmänhetens förtroende men missbrukar det och begår brott.
Kriminella poliser löser inga brott.
Det går 1000 ondskefulla ghettoblattar på varje ond svensk polis.
Citera
2020-06-03, 21:05
Medlem
Haddock93s avatar
Jag förstår nu varför Trump ville sätta in militären och jag förstår varför ca 60% av amerikanare också vill det.

Jävla idioter. Vänsterrörelsen kommer nog få bakslag av detta, det minsta folk vill ha nu är kaos, folk vill ha lag och ordning i samhället..
Citera
Medlem
Gemenis avatar
Snälla gå tillbaka till Reddit din lilla tomte...

Ont: Fan va najs att dom går ut och smittar varandra! Jävla tjat om svarta och vita. Så länge man inte har liknande kulturer så kommer det gå åt helvete. Jag vill ha ett etnisk svenskt land, Men jag vill inte förgöra alla andra utan dom får återvandra och göra vad dom vill göra där istället.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Förvånande att någon gubbe/kärring aktiv sedan 2003 kommer med en sådan efterbliven kommentar. Är du medveten om att en samhällskris just nu råder som kostat tusentals människors liv i vårt land? Det är nu vi ska hålla avstånd och inte vistas bland folksamlingar, vad är det då för fel med att folk reagerar mot en demonstration som just bryter mot dessa rekommendationer när de är som viktigast? Sedan är ju demonstrationen i sig helt meningslös och på sitt egna sätt helt obefogad. Vill dessa privilegierade snorungar till demonstranter demonstrera kan de göra det utanför USAs ambassad, demonstrationen hade då varit någon gnutta symbolisk och meningsfull men att stå och gapa/stöka på Sergels likt idioter är ju bara totalt retarderat. För att situationen/problemen i USA knappast går att associera till några av våra problemen här. Att säga Fuck the police till den svenska polisen blir ju något patetiskt när den svenska polisen är känd för sin saft och bulle retorik och pizzabjudning i minne till kriminella. Här skjuter man dessutom svenskar med DS till döds och går i pride-tåg. Måste vara grovt hjärntvättade småglin som härjar i demonstationen. En skam.

Summa sumarum: Demonstranterna vill känna sig goda och ha en anledning att stöka i onödan samt att sprida politiska budskap som inte ens ursprungligen har med händelsen i USA att göra (som förövrigt är förjävlig och orätt).

Du har faktiskt några vettiga poänger till skillnad från de övriga okyssta neckbeardsen i tråden.
Jag måste dock påpeka att svensk polis förtjänar all kritik de kan få. De är den mest ineffektiva polisen bland jämförbara länder, de har ensiffriga uppklarningsprocent. Trots det lyckas de skjuta fler människor per polis än kollegorna i grannländerna och England, år efter år.
En inte oansenlig andel av dessa döda är psykiskt sjuka, barn, fyllon oskyldiga.
De har kårandan de håller sina tjuvaktiga kriminella kollegor om ryggen.
De har trots sin ineffektivitet mage att kräva mer resurser och att vi i allmänheten ska betrakta dom som hjältar.
Det är ett verkligt problem för samhället vi har med polisen, de står över lagen över all kritik.
Du tycker att det är självklart att de ska få skjuta eller åtminstone ge några rejäla rapp med batongen när nån inte lyder, ända tills det är din pappa som fått en stroke bakom ratten på parkeringen eller din brorsa dryckit en grogg för mycket på julfesten.
Citera
Medlem
Alltså jag fattar inte riktigt..

Vad är det dem demonstrerar för på Sergels torg? Inte har vi väl övervåld mot svarta i svensk poliskår? Har ju snarare varit tjat om att det är för mesigt här med vattenpistoler, saft & bulle metoden etc.

Eller är demonstrationen mot polisen i USA? Varför görs den då på svenska gator och till vilken nytta? Varför dessa ACAB skyltar och bråk med svensk polis som inte har nått med saken att göra?

Känns som folk bara vill vara del av dramat.. Skämskudde på polisen som går ner på knä..
Citera
Medlem
Demonstrationer mot polisvåld... i Sverige? Det finns inget polisvåld här.
Det enda man får är en klapp på axeln och lite saft & bullar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Minns särskilt våra statare. De fick så låg lön så de inte hade råd med mat och fick låna av gårdsägaren. Därmed skuldsatt och fast för livet.
Jepp man kan ju undra varför dessa människors efterlevande ättlingar inte har diverse grupper liknande tex naacp som förespråkar åt dom..
Brist på melanin kan tänka
Citera
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Håller med om du menar att Sverige är tredjevärldslandet med iPhones, har du märkt hur vår samhällsutveckling blivit de senaste åren?

Nej, jag lever i min mammas källare.

Källa: lallisen
Citera
Medlem
Engelitzs avatar
Skicka hem negrerna. Förstår inte varför inte nån reporter ställer den mest relevanta och givna frågan...

VARFÖR ÅKER DU INTE HEM DITT JÄVLA NEGERHJON????
Citera
Medlem
Om någon vill skapa en motdemo så säg till. Vill gärna visa mitt motstånd mot dessa idioter.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auxen32
Cringe. Knäböjer framför Acab demonstranter

Verkar vara en ganska ny polis om man tittar på axelklaffarna.

Polisbilen blev stormad och hon lugnade ned situationen.
Citera
2020-06-03, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampost
Demonstrationer mot polisvåld... i Sverige? Det finns inget polisvåld här.
Det enda man får är en klapp på axeln och lite saft & bullar.
Ja eller om man är vit mongolid..
Då blir det magasin tömning

Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Polisbilen blev stormad och hon lugnade ned situationen.
Hon lugnade inget, ist så ignorade hon om inte uppmuntrade till brott vandalisering etc
Senast redigerad av LupesVulpus 2020-06-03 kl. 21:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in