2020-06-03, 20:48
Medlem
Det absolut löjligaste jag sett.
Springa omkring med munskydd och skyltar med samma budskap som i Pariiiis å UEESA..
Vad i helvete är detta?
Länge sedan jag var så upprörd.
Vad är snittåldern där nere på Plattan? 15?

Just nu hatar jag Sverige. Vilka jävla töntar vi är. Skäms över att vara svensk.
Hoppas för guds skull att dessa bilder inte sprids över världen.
Citera
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Tveksamt polisingripande det där.

Är ju exakt dessa ANTIFA vill, provocera polisen sen filma det för propaganda.
Citera
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheHumanEvolution
Har de ens lyckats med någonting annat än att se dumma ut som fån?

1. De sprider corona sinsemellan.
2. De får det hela att se ut som en freakshow för efterblivna/vänsterlivna!
3. De åker på däng i tunnelbanan av polisen
4. De har inte pajat en affär ännu eller tillskansat sig airjordans på kriminellt vis, med reservation att det blir någon liten miniattack inatt som kommer fullständigt misslyckas!
5. De ger rasisterna rätt varför svarta och vänsterblivna ska deporteras till utom Europa!

Nej.UT. #AFS2022

Betala Putin och Ryssland för att öppna upp gulag dit idioterna kan deporteras. Jag hoppas personerna som är där drabbas och sprider det. Det blir kul för vänsterblivna när deras mormor dör på grund av dem. I can't breathe blir ironiskt hennes sista ord.
Citera
Bannlyst
Nu har en töntig kvinnlig blondinpolis gått ner på knä och hållit en skylt som säger "white violence is violence".
Citera
2020-06-03, 20:49
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheeler88
Nej, det dör ca 200 varje månad av säsonginfluensa. 200 personer dör inte av polisvåld varje månad.

Black lives matter har dock ett dubbeltbudskap vilket är fint "I can´t breathe"det syftar till Goerge Floyd lika mycket som till våra äldre på pallilativ vård.

"I can´t breathe" det syftar till Goerge Floyd lika mycket som till våra äldre på pallilativ vård.

Bland det bättre här på FB.
Dock är prioritering den att Floyd är död. Risken är överhängande o statistiskt sannolik att någon/några smittas o sprider Covid-19 vidare. O i förlängningen att fler personer dör av kvävning i Sverige.

Hela spektaklet är ett hån mot våra sjukaste o älsta i Sverige.

Samtidigt som det här kommer kablas ut o visa att Sverige inte har någon kontroll på något.

Vilket troligtvis kommer bidra till att begränsa 10 miljoner invånares rörelsefrihet.

Nu fattas bara upplopp o plundring.
Citera
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckHumanity
Att få en knuff av polis är inget att börja lipa om. Hur mesig är du, röding?

Dom sprutar pepparspray också.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Det dör inte särskilt måna i Sverige av polisvåld. Däremot dör det många fler på grund av massinvandringen. Kanske vore vettigare att protestera mot?

Det är reglerat av lagar, vilka är det som fikar istället för att verkställa utvisningar?
Polisen!
Sopa.
Citera
Medlem
FuckHumanitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Dom sprutar pepparspray också.

Ja, ojdå. Jobbigt. *handhjärta*
Citera
2020-06-03, 20:50
Medlem
Dr.5nuggless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Kvinnlig polis på knä...

https://www.expressen.se/nyheter/manga-manniskor-vid-manifestation-i-stockholm1/

Jag blir så in i helvete förbannad när jag er det där. Hon ska göra sitt jobb, vilket är att upphäva demonstrationen, hon ska fan inte delta i den och underminera den svenska polisen. Sparken direkt tack!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Jag flyter inte med någon jävla ström. Hade tyckt att det här spektaklet var idiotisk även om jag hade varit ensam om att tycka det. Skiter i vad någon annan tycker.

Varför var då ditt argument mot mig att jag ska hålla tyst eftersom ingen håller med mig?
Yttrandefrihet?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Betala Putin och Ryssland för att öppna upp gulag dit idioterna kan deporteras. Jag hoppas personerna som är där drabbas och sprider det. Det blir kul för vänsterblivna när deras mormor dör på grund av dem. I can't breathe blir ironiskt hennes sista ord.

Lawl, sista meningen! Oh the irony!
Citera
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Gick förbi plattan för en timme sen då var det en del folk långt ifrån packat, bra stämning ganska stillsamt, lite plakat.
Det är ju sunt på nåt vis att det fortfarande fins folk som inte gillar polisvåld och rasism, man kan bli lite nedstämd här på FB där majoriteten är lättkränkta fascister som hatar kvinnor, invandrare och lycka.

Förvånande att någon gubbe/kärring aktiv sedan 2003 kommer med en sådan efterbliven kommentar. Är du medveten om att en samhällskris just nu råder som kostat tusentals människors liv i vårt land? Det är nu vi ska hålla avstånd och inte vistas bland folksamlingar, vad är det då för fel med att folk reagerar mot en demonstration som just bryter mot dessa rekommendationer när de är som viktigast? Sedan är ju demonstrationen i sig helt meningslös och på sitt egna sätt helt obefogad. Vill dessa privilegierade snorungar till demonstranter demonstrera kan de göra det utanför USAs ambassad, demonstrationen hade då varit någon gnutta symbolisk och meningsfull men att stå och gapa/stöka på Sergels likt idioter är ju bara totalt retarderat. För att situationen/problemen i USA knappast går att associera till några av våra problemen här. Att säga Fuck the police till den svenska polisen blir ju något patetiskt när den svenska polisen är känd för sin saft och bulle retorik och pizzabjudning i minne till kriminella. Här skjuter man dessutom svenskar med DS till döds och går i pride-tåg. Måste vara grovt hjärntvättade småglin som härjar i demonstationen. En skam.

Summa sumarum: Demonstranterna vill känna sig goda och ha en anledning att stöka i onödan samt att sprida politiska budskap som inte ens ursprungligen har med händelsen i USA att göra (som förövrigt är förjävlig och orätt).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in