2020-06-03, 20:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Polisen har gått hårt fram både vid Fridhemsplan och har pepparsprayat barn vid T-centralen.
Det var synd. De skulle slagit ”barnen” sönder och samman med batongen istället. Det skulle jag applåderat.
Citera
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Jag undrade just samma sak.

Dagens jippo på plattan är en av många anledningar till varför jag kastat all min nationalism i papperskorgen.

På riktigt alltså, fyhelvete så äckligt svenska folket har blivit. Avfall!

Svenska folket? Du menar vita kvinnor Se upp för vita Karen som man säger i USA.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Karen_(slang)

Var det lantisar som är dummare än stockholmare.
Citera
Avslutad
Kvinnlig polis på knä...

https://www.expressen.se/nyheter/manga-manniskor-vid-manifestation-i-stockholm1/
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Polisen har gått hårt fram både vid Fridhemsplan och har pepparsprayat barn vid T-centralen.

Om man inte gillar tårgas gör man dock klokt i att inte försöka klappa till polisen och heller inte slänga sig in i dem, oavsett om man är ett brådmoget barn eller inte.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nergus
Ändå intressant att skåda självhatet på Black lives demonstrationen i Sergels torg. Hundratals blonda tjejer som skiter helt i svenska offer för icke vita är i hejdlös sorg över att amerikansk polis avrättade en kriminell afro-Amerikan som bland annat hotat en gravid kvinna med pistol under sin långa kriminella bana.

Svenska kvinnor av idag är alltså så skadade av hjärntvätt och självhat att de känner större sorg över att ett kriminellt monster i USA dog under polisvåld medan samma kvinnor helt skiter i svenska kvinnor som får huvudet avskuret av en icke vit man och svenska killar som blir slaktade av en afrikan medan han försöker stoppa afrikanen från att våldta en svensk tjej. Alla dessa svenska offer var genuint oskyldiga, till skillnad från den ondskefulle och kriminella George Floyd, och morden skedde dessutom i Sverige. Men eftersom dessa svenska tjejer fått lära sig hela livet att det finns en vit skuld och att vita är onda, så skapar bestiala dåd mot svenskar noll känslor hos dessa svenska tjejer. Enligt dessa tjejer ska icke vita få göra vad de vill mot svenskar, eftersom vi är genetiskt ondskefulla som förtjänar att få våra länder förlorade till de goda icke vita männen som dessa svenska tjejer röstar in i landet.

Dessa tjejer sympatiserar alltid mest med icke vita kriminella män, som de alltid bryr sig mer om än genuint oskyldiga offer för dessa män. Vilket tyder på att kvinnor genetiskt dessvärre har en fallenhet för onda män, medan de föraktar de oskyldiga och svaga män som faller offer för de onda männen som George Floyd.

Jag förstår helt enkelt inte den psykologiska mekanismen många svenska tjejer bär på som får de att känna så mycket empati för mänsklighets avfall till män, enbart för att de är icke vita. Samtidigt som de ständigt hatar på normala svenska män som arbetar hårt och aldrig skadat någon. Svenska kvinnor anser att laglydiga vita är problemet medan icke vita avskräden som misshandlar, mördar och våldtar ska man enbart tycka synd om.

Ett mycket bra inlägg, samma kvinnor som kallar sig feminister och sedan sitter och lyssnar på gangsterrap med texter som är extremt kvinnoförnedrande.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrolleriKonto
Tumultet med skriande fjortistjejer vs. polis i tunnelbanan från en annan vinkel: https://twitter.com/lovettejallow/status/1268243323141095426

Ending in police violence

bahaha så sött, kastade lilletjejen som en vante
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Dagens jippo på plattan är en av många anledningar till varför jag kastat all min nationalism i papperskorgen.

På riktigt alltså, fyhelvete så äckligt svenska folket har blivit. Avfall!

Det sker extrema orättvisor/dödsfall som är betydligt värre, men hudfärgen är felaktig ur deras synsätt. Även jag blir äcklad hur jävla verklighetsfrånvarande dom är.
Citera
2020-06-03, 20:45
Medlem
Yays avatar
Såg precis en video på en polis tjej gå ner på knä samt hålla en skylt där det står white silence is violence.Vafan blir det??
Citera
Medlem
Björn Olsen har helt rätt i denna manifestation aldrig borde givits tillstånd.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Grisarna jobbar hårt för att bekräfta bilden av sig själva.

Inte i tjänst idag, men jag lovar dig vi njuter av det! Inom kåren är vi jävligt trötta med att dalta med vuxna och ungdomar numera! #ViKanInteAndas
Citera
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:

Riktiga barn eller skäggbarn?
Citera
Medlem
handkrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrolleriKonto
Tumultet med skriande fjortistjejer vs. polis i tunnelbanan från en annan vinkel: https://twitter.com/lovettejallow/status/1268243323141095426
Såklart klipper de bort första halvan av klippet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in