2020-06-03, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Vilken tur för dig att du inte var ute bland folk utan satt och såg på bilder ensam framför datorn som du gör varje dag.
Internet kafé o vilken bra poäng nolla till omänskliga drägg, du o dina gelikar bär ansvaret till nästa utbrott av covid.
Där visa du mig verkligen, jag darrar

Kramas o sprider covid gör asen på torget också!?!
Vedervärdiga kräk
Senast redigerad av LupesVulpus 2020-06-03 kl. 20:48.
Citera
2020-06-03, 20:45
Medlem
apanola IIs avatar
Gick förbi där på min väg genom stan. De församlade bestod av mestadels unga människor,många tonåringar. En överväldigande majoritet var Negrer, Mellanösternfolk typ araber och andra rastyper med mörk hy och glödlampsformade huvuden. Så den sedvanliga skocken med unga svenska tonårstjejer modell "feminist" och "antirasist". Klädvalet gick i svart hos de allra flesta. Jag noterade att det var, som sagt, väldigt många av negroid härkomst. Det skreks och skränades på ett sätt som förde tankarna till aphuset på Skansen.
På det hela det förväntade skräpet som var ute och lyxdemonstrerade.

Otippat att med så många araber och negrer samlade på en plats att det sen blev problem
Citera
2020-06-03, 20:46
Medlem
Laddjulias avatar
hahah underbart att se slöddret få lite spö.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Stockholmare är fan dumma i huvudet på riktigt.

Hur många är där för att få nått till sitt flöde och hur många är där för att det är fint väder å ska kunna skryta om att dom var där till sina polare
Citera
Avslutad
Och kramas...

https://www.expressen.se/nyheter/manga-manniskor-vid-manifestation-i-stockholm1/
Citera
2020-06-03, 20:47
Medlem
FuckHumanitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
https://www.instagram.com/p/CA-zWR9n_i2/?igshid=6o5ymuz5a4eg

De kontot verkar dela en del i sina storys också

Att få en knuff av polis är inget att börja lipa om. Hur mesig är du, röding?
Citera
2020-06-03, 20:47
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Jo det är verkligen ett problem, dock är folk med dina inskränkta åsikter ett större problem.

Det dör inte särskilt måna i Sverige av polisvåld. Däremot dör det många fler på grund av massinvandringen. Kanske vore vettigare att protestera mot?
Citera
2020-06-03, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheeler88
Nej, det dör ca 200 varje månad av säsonginfluensa. 200 personer dör inte av polisvåld varje månad.

Black lives matter har dock ett dubbeltbudskap vilket är fint "I can´t breathe" det syftar till Goerge Floyd lika mycket som till våra äldre på pallilativ vård.

Äpplen och päron, poliser som begår brott och övergrepp är ett problem, brister i äldrevård ett annat, de sorterar inte ens under samma beslutsorgan.
Men din sort vill väl ge polisen frikort att döda och stjäla och leva rövare för det drabbar mest negrer och pundare, inte incels med bitchtits i mamsen källare.
Citera
Medlem
Citat:
Bara döda fiskar flyter med strömmen

Jag flyter inte med någon jävla ström. Hade tyckt att det här spektaklet var idiotisk även om jag hade varit ensam om att tycka det. Skiter i vad någon annan tycker.
Citera
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Riktiga barn eller skäggbarn?

Riktiga barn.

Med skäggbarn, menar du jimmies grupp bedårande barn?

https://m.media-amazon.com/images/I/91c2cWwleuL._SS500_.jpg
Citera
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Kvinnlig polis på knä...

https://www.expressen.se/nyheter/manga-manniskor-vid-manifestation-i-stockholm1/
Samma polis som på en annan bild står och lipar med en demonstrant..

Jag kräks.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
Gick förbi där på min väg genom stan. De församlade bestod av mestadels unga människor,många tonåringar. En överväldigande majoritet var Negrer, Mellanösternfolk typ araber och andra rastyper med mörk hy och glödlampsformade huvuden. Så den sedvanliga skocken med unga svenska tonårstjejer modell "feminist" och "antirasist". Klädvalet gick i svart hos de allra flesta. Jag noterade att det var, som sagt, väldigt många av negroid härkomst. Det skreks och skränades på ett sätt som förde tankarna till aphuset på Skansen.
På det hela det förväntade skräpet som var ute och lyxdemonstrerade.

Otippat att med så många araber och negrer samlade på en plats att det sen blev problem

Inga goa screenies och dela med dig, det lär ju ha uppstått roliga situationer med alla dessa miffon ute samtidigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in