2020-06-03, 20:12
Medlem
dANiis avatar
Haha vilket vidrigt folk, vartenda en jävel där lär ju åka på Corona, skulle vilja se hur det går för dessa lågutbildade om 3v.
Citera
Medlem
Wheeler88s avatar
Vet inte vilka egentligen de ska gå upp i klinch mot? I Sverige finns det fåtal rasister ingen kommer stoppa dem eller bete sig dåligt. Hela saken är bara cringe, vad känner de inför amerikaner i dumbfuckistan är för mig helt ologiskt. Vi lever i två helt skilda världar. Den ena är ett tredjevärldsland med iphones mot solidaritetens och moralens högborg.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InnerstInne
Jag kan inte se klippet då jag inte har Instagram. Finns den hos en annan källa?

Jag har inte heller Instagram men jag kunde se det.
Vissa grejer kan man se ändå.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Så mycket pk har jag inte sett på länge som de sista dagarna. Jag sympatiserar med Floyd och alla andra som har dött pga psykopatiska och sadistiska poliser (inte bara svarta, men vita också). Finns massor med vita män och kvinnor som dödats av polis i onödan, men då händer det liksom inget. Men kanske är det så att svarta är extra utsatt av polis. Svarta är också mer kriminella än vita och svart våld mot svarta är större än vitas våld mot svarta. Svartas våld mot vita är också större än vitas våld mot svarta.

Sen dyker det upp skit som folk delar som det här: https://www.youtube.com/watch?v=OImTCEC2Yuo

Det kan ju inte vara så att det är kvinnligt privilegier. Eller att allt som du känner inte alls är överdrivet eller inbillat

Jag är emot polisbrutalitet, men det verkar som att poliserna agerat i stora drag korrekt vid gripandet av Floyd.

George Floyd var drogpåverkad, hade svagt hjärta och högt blodtryck och dog av en hjärtinfarkt.
Citera
2020-06-03, 20:13
Medlem
InnerstInnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
https://pikdo.info/p/aluochh/2323518117873074554_43093437

Tack för länken!
Citera
2020-06-03, 20:13
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dANii
Haha vilket vidrigt folk, vartenda en jävel där lär ju åka på Corona, skulle vilja se hur det går för dessa lågutbildade om 3v.
Tyvärr så blir inte unga människor så sjuka.
Citera
2020-06-03, 20:14
Medlem
Kasta bananer på dem
Citera
2020-06-03, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Znorken
Så vad är oddsen att blir "oroligheter" i förorterna ikväll/inatt?
Ja det är ju underhållningen för en del, vi pallade äpplen och nu bränner man bilar för spänningen, vilken utveckling.

Patetisk demonstration för något som gäller USA. I det här landet finns inte den strukturella rasismen som i USA även politiker här jobbar hårt för att bygga upp den genom att fylla våra förorter tills dom brister i förtvivlan av fattiga från världen.

En tips för alla utvecklingstörda som är med på det här löjliga påhittet, demonstrera för att våra äldre ska få en god ålderdom istället, det finns gamla negrer också som behöver det!
Citera
2020-06-03, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Jag är emot polisbrutalitet, men det verkar som att poliserna agerat i stora drag korrekt vid gripandet av Floyd.

George Floyd var drogpåverkad, hade svagt hjärta och högt blodtryck och dog av en hjärtinfarkt.

De agerade inte rätt. En man som ligger på mage och har handfängsel bakom ryggen utgör ingen fara och om han gör det så kan man kontrollera honom lätt utan att behöva sitta på hans nacke
Citera
Medlem
FuckHumanitys avatar
Varför går inte bögarna Löfven och Tegnell ut och fördömer det här? Eller för all del Sjöstedt?
Citera
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Tyvärr så blir inte unga människor så sjuka.

Jo de blir sjuka av corona. De dör inte i lika stor utsträckning.
Citera
2020-06-03, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InnerstInne
Kommentarer från Aftonbladet:

Folk är irriterade över det här meningslösa spektaklet. Med rätta. Men nej nej, att demonstranternas egna nära och kära dör bryr de sig inte om, bara de får visa att de visar solidaritet med en man på andra sidan Atlanten. Sinnessjukt milt sagt.

Även en som skrev att dom tycker det är avskyvärt att svenska polisen ska behöva ta skit och slagord för något som händer i usa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in