2020-06-03, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slemmigasiv
– Jag är här för att vi blir döda hela tiden för ingen annan anledning än vår hudfärg. Jag är trött på att se att svarta människor dödas hela tiden. Jag orkar inte med det här. Nu med corona händer, vi svarta är de som dör, sa 18-åriga Nya Smith som demonstrerade på Sergels torg.

Konstigt när era föräldrar för över sin diabetes och astma till er

Du tror att att polisen hoppar på en svart person oprovocerat? Se till att sköta dig och håll dig borta från kriminellt umgänge så är det nog inga problem. Jag har en mörkhyad kompis som acklimatiserad till det svenska samhället och han har aldrig upplevt någon aggressivitet från någon polis alls.

Skärp till er nu för helvete och ta lite ansvar! Det får vara slut med era jävla dumheter nu! Stick härifrån om det inte passar.
Citera
2020-06-03, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Svensk polis slår ner tonåringar ✊🏿✊🏿✊🏿✊🏿✊🏿

https://www.instagram.com/p/CA-y2rtAkF6/

Tveksamt polisingripande det där.
Citera
2020-06-03, 20:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amadeuss
22% Sossarna.
13 % på vänsterpartiet.
10% på Liberalerna.
8 % på Centern.
3,3 % på FI.

https://valresultat.svt.se/2018/30180.html

Vilka jävla horungar i den staden.

Inte konstigt att staden blivit som den blivit.

Vi hade 2000 nya falla av Coronan idag. 5000 nya fall om dagen nästa vecka?
Du bör använda siffrorna för riksdagsvalet istället för kommunvalet.
Citera
2020-06-03, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InnerstInne
Nu stod en massa vita tjejer och skrek "fuck the police". Sveriges framtid är förlorad. Jag kommer definitvt flytta till något annat land inom en snart framtid.

Samma här.

Tittade på TV4 innan när dom pratade om detta och dom nämnde inte ord om att det är över 50 personer som samlas.
Citera
Medlem
Vem är den tatuerade muppen med rånarluva som florerar i medias rapportering?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av InnerstInne
Jag kan inte se klippet då jag inte har Instagram. Finns den hos en annan källa?

https://pikdo.info/p/aluochh/2323518117873074554_43093437
Citera
2020-06-03, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_

Han kastar bara ner henne på marken. På vilket sätt är det tveksamt?
Citera
Medlem
InnerstInnes avatar
Kommentarer från Aftonbladet:

Citat:
Ursäkta men för mig är detta skrämmande att se. Hur skall man veta ifall någon inte jobbar inom äldreomsorgen? Hur skall man veta om inte någon som går i detta led inte har någon äldre anhörig eller i riskgrupp?Jag är riktigt arg när jag tar mitt ansvar och är hemma,sedan ser detta. Till alla som arbetar inom Vården hur arga måste inte ni vara? Ni som har fakta om Covid

Anders

Citat:
Hur fn ska sjukvårdspersonalen orka men man är säker på att ni blir smittade. Är det värt det att demonstrera nu i pandemitider. Håller med er ,men tänk på sjukvårdspersonalen som sliter i minst 10 timmar i sträck natt som dag

Undersköterska

Citat:
Hej. Som sjuksköterska på ett av Sthlms sjukhus så undrar man vart respekten är för oss hos de som nu demonstrerar. Har själv en pappa som härstammar utanför Europa, så jag stödjer syftet för demonstrationen. Men att samlas så många på så liten yta, rimmar nu budskapet illa (respekt o jämlikhet) mot oss som slitit som djur inom vården för att rädda så många liv som möjligt. Vi vill att pandemin trycka ner, så att de flesta av oss kan få en nödvändig vila. Men nu fruktar jag att detta virus kommer få fart igen. Snälla, visa oss respekt och gå hem.

Daniella

Citat:
Fint syfte absolut MEN hur tänker dom? Det pågår faktiskt en pandemi och människor dör... Totalt respektlöst mot den svenska sjukvården.

Hasse

Folk är irriterade över det här meningslösa spektaklet. Med rätta. Men nej nej, att demonstranternas egna nära och kära dör bryr de sig inte om, bara de får visa att de visar solidaritet med en man på andra sidan Atlanten. Sinnessjukt milt sagt.
Citera
Medlem
Vindpinads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amadeuss
Svarta blir dödade hela tiden? En massa påhitt från horungen.

Visa mig statistik.

Bra många fler vita har drabbats av svart våld i Sverige än tvärtom. Killen i Härnösand nyligen. Dessutom är det största hotet mot svarta andra svarta.

Vi lever i en mycket sjuk tid. Den som kan skrika högst har rätt. Den matchen vinner vänstern med hästlängder.
Citera
Medlem
Stigmata01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_

Knappast, polisen hindrade patrasket att ta sig ner till tunnelbanan för att förstöra. Resolut ingripande, alltid vackert att se vänsterblivna åka i backen, trist bara att han inte drog till ett par gånger med batongen
Citera
2020-06-03, 20:11
Medlem
Inte en chans att det blir raskravaller i STHLM inatt, negrerna och vänsterblivna är alldeles för svaga jämfört med merikanerna! No Cojones BLM
Citera
2020-06-03, 20:11
Medlem
Där tog ett gäng blattetjejer över mikrofonen av Aftonbladets reporter, och hon bara skrattar åt händelsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in