2020-06-03, 20:03
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Znorken
Så vad är oddsen att blir "oroligheter" i förorterna ikväll/inatt?

Jag gick förbi plattan när dom fortfarande var där, nog strax före polisen bröt upp samlingen och tåget istället startade.
Kändes som att gå förbi en krutdurk, och skulle inte bli minsta förvånad om det ballar ur med mångmiljonbelopp för skattebetalarna.
Citera
Medlem
Eftereffekterna kommer bli då att man lyckades bevisa något, att svenska polisen var rasister enligt vänsterns logik.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Varför beskrivs Stockholm alltid som Sveriges problem? Det är inte i Stockholm man röstar på Socialdemokraterna och Centerpartiet i första hand. Det är på landsbygden.

Miljöpartiet ?
Citera
Medlem
Amadeusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slemmigasiv
– Jag är här för att vi blir döda hela tiden för ingen annan anledning än vår hudfärg. Jag är trött på att se att svarta människor dödas hela tiden. Jag orkar inte med det här. Nu med corona händer, vi svarta är de som dör, sa 18-åriga Nya Smith som demonstrerade på Sergels torg.

Konstigt när era föräldrar för över sin diabetes och astma till er
Svarta blir dödade hela tiden? En massa påhitt från horungen.

Visa mig statistik.
Citera
Medlem
FuckHumanitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkka
Blir fullt på IVA nästa vecka. Snacka om efterblivna..

Det är perfekt egentligen. Löfvens väljarkrets är de som saboterar sjukvården och förvärrar rådande pandemi. Man kan inte låta bli att fälla en liten glädjetår.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Svensk polis slår ner tonåringar ✊🏿✊🏿✊🏿✊🏿✊🏿

https://www.instagram.com/p/CA-y2rtAkF6/

Bra klippt...

Tjejen sparkar mot polisens knä och blir bortföst.
Citera
2020-06-03, 20:05
Medlem
InnerstInnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Svensk polis slår ner tonåringar ✊🏿✊🏿✊🏿✊🏿✊🏿

https://www.instagram.com/p/CA-y2rtAkF6/

Jag kan inte se klippet då jag inte har Instagram. Finns den hos en annan källa?
Citera
Medlem
Så mycket pk har jag inte sett på länge som de sista dagarna. Jag sympatiserar med Floyd och alla andra som har dött pga psykopatiska och sadistiska poliser (inte bara svarta, men vita också). Finns massor med vita män och kvinnor som dödats av polis i onödan, men då händer det liksom inget. Men kanske är det så att svarta är extra utsatt av polis. Svarta är också mer kriminella än vita och svart våld mot svarta är större än vitas våld mot svarta. Svartas våld mot vita är också större än vitas våld mot svarta.

Sen dyker det upp skit som folk delar som det här: https://www.youtube.com/watch?v=OImTCEC2Yuo

Det kan ju inte vara så att det är kvinnligt privilegier. Eller att allt som du känner inte alls är överdrivet eller inbillat
Citera
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryffelhund
Jag var också inne runt drottninggatan idag och blev också sjukt förbannad. Att slå och gasta på stockholmspolisen för något som hänt i Minnesota på andra sidan atlanten är så bakvänt.

Det sjukaste med den här soppan är att det verkar bli tvång att man måste tycka det är härligt med jättedemonstrationer mitt i en pandemi som dödar tusentals människor. För annars än man för polisbrutalitet och mord på minoriteter.. härliga tider!
Efterblivet.

Jag har fått inbjudan från kollegor och andra om att "delta" i BLM. De lär säkert ifrågasätta varför jag inte lagt upp BLM-loggan i min FB-profil. Folk är som besatta. Undrar hur många som är medvetna om vilka brott stackars Floyd begått tidigare?

Rasismen och polisbrutaliteten i USA är ett problem men varför tas det inte upp att många av de som dödas eller misshandlas av polisen, blivit offer för svarta poliser? Det är inte bara grisrosa rasistsnutar som plågar USAs minoriteter.
Citera
2020-06-03, 20:06
Medlem
graFFes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnerstInne
Nu stod en massa vita tjejer och skrek "fuck the police". Sveriges framtid är förlorad. Jag kommer definitvt flytta till något annat land inom en snart framtid.

Samma här. Tur man har pass i ungern
Citera
2020-06-03, 20:06
Medlem
Varför är ni så tjocka och fula ni unga svenska kvinnor som deltar i denna cringeshow? Jag förstår varför vita män ratar er och ni tvingas ta första bästa rasifierad. Dock går ju att göra något åt det eller?

En riktigt jävla skitshow, helt underbart att vara polis där och få möjlighet att veva batongen mot de degenererade äcklena!
Senast redigerad av TheHumanEvolution 2020-06-03 kl. 20:10.
Citera
2020-06-03, 20:07
Medlem
Amadeusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Varför beskrivs Stockholm alltid som Sveriges problem? Det är inte i Stockholm man röstar på Socialdemokraterna och Centerpartiet i första hand. Det är på landsbygden.
22% Sossarna.
13 % på vänsterpartiet.
10% på Liberalerna.
8 % på Centern.
3,3 % på FI.

https://valresultat.svt.se/2018/30180.html

Vilka jävla horungar i den staden.

Inte konstigt att staden blivit som den blivit.

Vi hade 2000 nya falla av Coronan idag. 5000 nya fall om dagen nästa vecka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in