Citat:
Ursprungligen postat av
thislookslike
Det fanns motiv men eftersom åklagaren inte kunde få något vettigt ur Drottningen av glömska så föll det. Fysiska bevis verkar ju inte ha funnits och då återstod förhören där hon inte var hjälpsam. Tidigare i tråden har det framkommit att HD genom förhören sagt sig inte minnas eller vilja svara ett trettiotal gånger eller så.. Ska försöka leta reda på sammanställningen som gjorts där det syns tydligt hur ohjälpsam hon var.
Bara hoppas att hon inte är nära patienter i jobbet längre, det kan bli en katastrof med sånt minne.
Det är helt galet att det inte sätts mer press under förhören.
Steffe är i en klass för sig.
Att han tillåts slingra sig och ställer motfrågor och ordbajsar, utan tillsägelse från
rätten.
Det behövs mer pondus, att åklagarna ryter ifrån, att nu ställer vi frågor och du svarar på den fråga vi ställer, inte någonting annat.
Han är som en orm och jag tror att han är van vid att manipulera och dupera.
Jag undrar hur länge sen han fick diagnos diskbråck och hur mycket morfin och tramadol han har.
HD har ju ett eget apotek med diverse, Steffe har ju medicinerat H när hon var så dålig, kan han vara lite glad i piller tro?
Hans fnissande och märkliga sätt får mig att fundera på om han är drogad eller blivit tappad i golvet som liten
"Hon är fin och titta på, men..."